خدمات‌رسانی شبانه‌روزی منطقه ۲۲ در مرز خسروی

رئیس ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی از خدمات رسانی ۲۴ ساعته خبرداد و گفت: موکب ها و جهادگران خدمات رسان آمادگی کامل برای موج بازگشت زائران در پایانه مرزی خسروی را دارند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحید رضا محمدی  اظهارداشت: با توجه به آغاز پیک بازگشت زائران اربعینی به کشور مرز بین المللی خسروی به صورت ۲۴ ساعته آمادگی پذیرش زائران بازگشتی را دارد، به همین منظور فعالیت تمامی نهادهای خدماتی به شکل ۲۴ ساعته خواهد بود، برای نمونه اتوبوس های حمل و نقل عمومی از پایانه خسروی به ۶ پارکینگ خودرو انتقال می دهند.

وی افزود: در پایانه خسروی محیطی مناسب برای واحد اورژانس در نظر گرفته شده و این قسمت با امکانات و تجهیزات امدادی مناسبی وجود دارد، از جمله اقدامات ویژه در این محیط برپایی داروخانه سیار است و کادر درمان کاملا در این محیط حضور و خدمات رسانی دارند.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌ها ۳ روز آینده پیک بازگشت زائران خواهد بود و در روزهای منتهی به اربعین بیشترین زائر بازگشتی از کشور عراق را در پایانه مرزی پذیرش خواهیم کرد.

محمدی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر شرایط تردد زائران در این پایانه مرزی به چه شکل است، پاسخ داد: هم اکنون شاهد کاهش زوار خروجی از مرز خسروی هستیم که با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین این مساله قابل پیش بینی است؛ اما شاهد خروج زائران از این پایانه نیز هستیم.

رئیس ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی گفت: آمارها موکب های خدمات و پذیرایی ۱۵۷ مورد است که باوجود فعالیت موکب های از هیئت های مذهبی شاهد خدمات رسانی بیشتر  برای زواری که بعد از ورود به کشور نیاز به استراحت و توقف در خسروی و شهر قصرشیرین دارند نیز تدارک اسکان و اطعام دیده شده است.

انتهای پیام

۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 26289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =