بزرگترین لجستیک تاریخ در راهپیمایی اربعین شکل گرفته است/ حرکت جهادی بسیج شهرداری تهران در ایام اربعین

نایب رئیس شورای شهر تهران در بازدید از خدمات موکب علی ابن موسی الرضا علیه السلام گفت: حدود بیست روز گذشته از این موکب بازدید داشتم و امروز که مجدداً وارد این موکب شدم، واقعاً شاهد یک حرکت جهادی در این موکب هستم.

به گزارش شهر، پرویز سروری با بیان اینکه حرکت جهادی بر اساس بیانات مقام معظم رهبری به این معناست که کیفیت و سرعت با هم تلفیق شوند، اظهار کرد: ما در موکب علی ابن موسی الرضا (ع)، کیفیت و سرعت خدمات را همزمان مشاهده می کنیم. در این جا کار چند ماه در چند روز صورت می‌گیرد و زائرین از خدمات با کیفیت بالا بهره مند می شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: این امر جز کار شبانه‌روزی عاشقانه نیست و امکانات، دسترسی‌ها، سرمایش و گرمایش، اسکان و پذیرایی و خدماتی که زائر در زمان اسکان به آن نیاز دارد، به بهترین نحو آماده شده است؛ این اقدامات با مشارکت مردم صورت گرفته که از نکات مثبت این موکب به شمار می‌رود و امیدواریم که در همه ماموریت های شهرداری شاهد این چنین اقدامات جهادی توسط بسیجیان شهرداری تهران باشیم.

نایب  رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به تغییراتی که بعد از  چندسال تعطیلی ایجاد شده بود و با توجه به گرمای شدید عملاً مردم روز خواب و شب رو شده اند و تمام ساز و کارهای خدمت رسانی جابجا شده است؛ با این وجود جمعیتی که حضور پیدا کردند، اعجاب برانگیز است.

وی بیان کرد: اگر همه مردم با تمام وجودشان در این کار بزرگ مشارکت نمی کردند، دولتی قادر به سرویس دهی به این خیل عظیم زوار نبود.

سروری افزود: هم افزایی مردم، راهپیمایی بزرگ اربعین را رقم زده و به اعتقاد من بزرگترین لجستیک تاریخ در این راهپیمایی شکل گرفته که نه توسط دولت ها و ارتش ها، بلکه توسط مردم، عشایر، روستایی ها و حتی افرادی که در فقر هستند اما محبت امام حسین علیه السلام را دارند صورت گرفته‌ است؛ آنان همه دارایی های خود را برای کیفیت بخشی به مراسم بزرگ اربعین به کار گرفته اند.

انتهای پیام/

۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 26323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =