نظافت و شستشوی تمامی فرعی‌های منشعب به میدان امام حسین (ع)

شهردار منطقه ۷ اقدامات اجرا شده از سوی این منطقه در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) را تشریح کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان گفت: با توجه به واقع شدن بخشی از منطقه ۷ در مسیر راهپیمایی، ما این افتخار را داشتیم تا میزبان عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد: نظافت و شستشوی انهار و المان های شهری خیابان های انقلاب، دماوند و تمام فرعی های منشعب به میدان امام حسین (ع)، استقرار نیروهای کارگری ویژه جمع آوری پسماند تر و خشک، استقرار خودرو فان مکانیزه تنها بخشی از اقداماتی است که از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه اجرا شد.
شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: استقرار وانت ملودی و خودرو کامیونت ویژه پسماند خشک، توزیع کیسه های پلاستیکی، استقرار مخازن ۱۲۰ و ۲۴۰ لیتری ویژه پسماند تر و استقرار کلیه نیروهای پیش بینی شده با لباس مرتب به جارو و ادوات مورد نیاز از دیگر فعالیت های منطقه بوده است.
وی تاکید کرد: تهیه و توزیع صبحانه در میدان آئینی امام حسین (ع) از ابتدای شروع برنامه، تهیه خودرو حرفه ای مجهز به همراه آذین بندی، توزیع آب معدنی به همراه یک دستگاه خودرو کامیون یخچال دار جهت خنک کردن آب معدنی در محل استقرار موکب مشارکتی منطقه از برنامه های اجرا شده از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه بود.
به گفته آبادیان مشارکت در برپایی، اجرا و تهیه اقلام موکب فرهنگی و پذیرایی در خیابان ۱۷ شهریور تقاطع صفا با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ همراه با پذیرایی و اهدا جوایز به کودکان، لوازم التحریر و محصولات فرهنگی از دیگر اقداماتی بود که اجرا شد.

انتهای پیام

۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 26402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =