محدودیت‌های ترافیکی محدوده بهشت زهرا(س) همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح

روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) از محدودیت‌های ترافیکی پیرامون بهشت حضرت زهرا(س) همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه تا پایان مراسم رژه نیروهای مسلح، تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه غیر از خودروهای مجاز برای رژه در بزرگراه شهید هاشمی و بلوار علامه عسگری ممنوع خواهد بود.
بنا بر این گزارش، اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ های ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح (پنجشنبه ۳۱ شهریور) در معابر منتهی به محل برگزاری رژه و اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره) و بهشت حضرت زهرا (س) اجرا می‌شود.
همچنین ماموران پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه، شب قبل از مراسم رژه نیروهای مسلح در معابر منتهی به ضلع شمالی حرم مطهر امام راحل مستقر می‌شوند و نسبت به ساماندهی ترافیک منطقه اقدام می‌کنند.
گفتنی است شهروندانی که روز پنجشنبه همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح قصد حضور در بهشت حضرت زهرا(س) را دارند، از جاده قدیم تهران – قم (شهید رجایی) به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.
 

انتهای پیام 

۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 26425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =