شکوفایی در ورزش قهرمانی از دل محلات می‌گذرد

رییس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس شورای اسلامی از لزوم توجه به ورزش همگانی و شهروندی سخن گفت و اظهار داشت: راه رشد و توسعه ورزش قهرمانی و افتخار آفرینی در میادین بین‌المللی از دل محلات و توجه به ورزش همگانی می‌گذرد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، رحیم زارع با بیان این که" توجه به ورزش همگانی، توجه به سلامت و نشاط عمومی در جامعه است" خاطر نشان ساخت: علاوه بر کارکردهای ورزش شهروندی و همگانی در راستای ایجاد نشاط و ارتقای سطح سلامت عمومی، شناخت استعدادهای ناب ورزشی از دل مسابقات محلات، نکته‌ای است که نباید مغفول واقع شود.

نماینده مردم آباده در مجلس یازدهم تصریح کرد: برای دلخوش نکردن به تک ستاره‌ها در سپهر ورزش ایران، باید پل‌های واسط بین ورزش همگانی و ورزش قهرمانی را دریابیم و  با استعدادیابی به موقع و سیستماتیک، نخبه‌های ورزشی را شناسایی و به جامعه قهرمانی معرفی کنیم. به این ترتیب همیشه پشتوانه‌های قوی و محکمی برای تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود از لزوم همراهی و همکاری نهادهای متولی برای برقراری ارتباطات فرا بخشی اثر بخش در حوزه ورزش سخن گفت و افزود: مجلس از هر طرحی که در راستای کمک به توسعه و رشد ورزش همگانی و شهروندی باشد استقبال و در این راه از ظرفیت‌های خود برای ایجاد ارتباطات مؤثر و جبران خلاءهای فعلی استفاده می‌کند.

انتهای پیام 

۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 26461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =