برگزاری لیگ مینی‌فوتبال بانوان شهر تهران در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ گفت: برای دومین سال متوالی، لیگ مینی‌فوتبال بانوان شهر تهران با حضور تیم‌های مناطق ٢٢گانه از شهریورماه تا پایان مهرماه سال جاری در منطقه ۱۲ در حال برگزاری است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی ضمن تأکید بر گسترش ورزش‌های همگانی برای شهروندان گفت: برگزاری لیگ مینی‌فوتبال بانوان شهر تهران که هم‌اکنون دومین دوره آن در منطقه ۱۲ در حال برگزاری است، رویدادی ورزشی است که برای اولین‌بار در کشور برگزار می‌شود و با استقبال خوبی از سوی بانوان شهرمان روبه‌رو شده است.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه ورزش بانوان و حمایت از رشته‌های ورزشی نوین دانست و افزود: دومین دوره لیک مینی‌فوتبال بانوان شهر تهران با حضور تیم‌های مناطق ۲۲گانه از شهریورماه سال جاری آغاز شده و تا پایان مهرماه امسال ادامه خواهد داشت.

در این باره سید امیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ١٢ توضیح داد: این مسابقات از روز یکشنبه، ٦ شهریورماه در زمین چمن‌مصنوعی شوش منطقه ۱۲ آغاز شده و در روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه هر هفته ادامه خواهد داشت. زمان برگزاری مراسم اختتامیه آن نیز ٢٦ مهرماه، هم‌زمان با روز «تربیت بدنی» خواهد بود.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که با حضور ٢٠ تیم برگزار شده، تیم‌ها در ٤ گروه پنج تیمی ابتدا به صورت دوره‌ای و در مرحله بعد به صورت تک‌حذفی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

روز نخست این مسابقات مرجان میرزایی، معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران، ضمن خیرمقدم به تیم‌های شرکت‌کننده، از نحوه برگزاری این رقابت‌ها بازدید و از حمایت‌های شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ برای توسعه ورزش بانوان ابراز خرسندی کرد.

گفتنی است بازیکنان مستعد این دوره از مسابقات را استعدادیابان شناسایی کرده و در قالب تیم قلب طهران به اولین دوره مسابقات مینی‌فوتبال قهرمانی کشور اعزام خواهند کرد.

مینی‌فوتبال یا گل کوچیک، محبوب‌ترین رشته ورزشی آماتور بازی‌شده در جهان است. این رشته ورزشی در زمین چمن‌مصنوعی یا طبیعی انجام می‌شود و پنج تا هشت بازیکن می‌توانند در هر تیم بازی کنند.

انتهای پیام/

۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 26481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =