ساخت زمین چمن مصنوعی در شهر قصر شیرین

شهردار منطقه ۲۲ گفت: با همکاری خیران و مشارکت مدیریت شهری زمین چمن مصنوعی در یکی از محلات کم برخودار شهرستان قصرشیرین راه اندازی خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی جهادگران منطقه ۲۲ در شهرستان قصر شیرین فعالیت داشتند و طی یک پایش به عمل آمده کمبود سرانه ورزشی در این شهرستان مرزی مشهود بود، با همکاری خیران ورزشی کشور زمین چمن مصنوعی در یکی از محلات کم برخوردار شهرستان قصرشیرین راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: بر این باور هستیم که اقدامات باید ماندگار شود، به ویژه اینکه در مناطق محروم از سرانه های ورزشی کمتری برخودار هستند.

محمدی با اشاره به آغاز فعالیت این زمین چمن مصنوعی ادامه داد: زمین مورد نظر در حال حاضر فراهم شده و در مرحله فعالیت عمرانی زیر ساختی قرار دارد، به طوری که فنس کشی، خاکبرداری، خاک ریزی به اتمام رسیده و زیر سازی و نهرسازی حاشیه این زمین فوتبال در حال انجام است.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: در تلاش هستیم با همکاری خیران مدرسه ساز این محیط ورزشی به سرعت برای نوجوانان و جوانان ساکنان این منطقه مرزی مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در ایام اربعین حسینی جهادگران منطقه۲۲ اعزامی به شهرستان قصرشیرین حجم بسیار بالایی از فضای سبز پیرامون این شهرستان و مسیر راه کربلا را مورد بازپیرایی قرار دادند که موجب رضایت زائران و شهروندان این شهرستان شد.

انتهای پیام

۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 26482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =