ارتقا فرهنگ ترافیک با آموزش‌های ترافیکی به دانش‌آموزان منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از تدارک برنامه های آموزشی و طرح های ترافیکی اجرایی به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیک ویژه دانش آموزان همزمان با آغاز ماه مهر در مدارس خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اهمیت فراگیری آموزه های ترافیکی از سوی دانش آموزان گفت: در این خصوص پنج گروه نمایش عروسکی در مدارس قوانین و مقررات ترافیکی، عبور و مرور ایمن، آشنایی باکارکردهای چراغ راهنمایی و رانندگی را به دانش آموزان آموزش می دهند.
ضمن اینکه بروشور آموزش ترافیک جهت ایمنی و آگاهی هرچه بیشتر محصلین در بین آنها توزیع می شود.
او ادامه داد: اهدای کاور و پرچم پلیس مدرسه همزمان با زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس، اهدای اقلام آموزشی به دانش آموزان در محلات کم برخوردار، برپایی اردوی تفریحی آموزشی ویژه دانش آموزان، جشن شکوفه ها برای کودکان اول دبستان، تقدیر از دانش آموزان منتخب در آموزواره تابستان از برنامه های استقبال از مهر بوستان آموزش ترافیک منطقه است.
به گفته این مسئول در راستای کاهش بار ترافیکی و افزایش ایمنی شهروندان بویژه در ایام بازگشایی مدارس کارگاه های آموزشی به رانندگان سرویس مدارس، رانندگان تاکسی و اتوبوس با حضور پلیس راهور به منظور رعایت ایمنی عابر پیاده نیز برگزار می شود. 

ایجاد کتابخانه همراه با ۲۰۰  جلد کتاب های آموزشی، ترافیکی، اجتماعی و روانشناسی ویژه تمامی گروه های سنی در بوستان آموزش ترافیک از دیگر سخنان فرهادی در خصوص برنامه های استقبال از مهر معاونت حمل ونقل ترافیک منطقه است.


انتهای پیام

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 26512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =