طرح خدمت نماد روحیه بسیجی و جهادی خادمین شهروندان است

شهردار منطقه ۵ ضمن تبیین اهداف طرح خدمت، از برخی اقدامات منطقه در جریان اجرای این طرح سخن گفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی در مورد اجرای طرح خدمت در این منطقه گفت: انباشت مشکلات که حل و فصل آنها به سادگی میسر نیست در سطح مناطق یا نواحی بعضا موجب عادی انگاری می شود. تجربه نشان می دهد نگاه بیرون از سیستم در این موارد مبتکرانه و راهگشاست و از سویی ایجاد فشردگی در زمان حل مشکلات سبب ایجاد کارآیی حداکثری می شود . با این مفروضات و البته افزایش توان و امکانات مجموعه، ایجاد طرح های جهادی در مقاطعی ضروری است که طرح خدمت نیز در همین راستاست.

شریفی در مورد اهداف این طرح گفت: بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود اجرایی و ستادی برای حل مشکلات، شناخت دقیق و ملموس اشکالات و ناهماهنگی ها بین اجزای مختلف سیستم، ارتقا سطح رضایتمندی در شهر و هم افزا نمودن تلاش ها در یک دوره فشرده از جمله اهداف طرح خدمت است. 

او با بیان اینکه طرح خدمت ، نماد روحیه بسیجی و جهادی خادمین شهروندان در منطقه امید و زندگی است گفت: این طرح همچنان در منطقه ۵ ادامه دارد و امیدوارم برایند آن برای شهروندان رضایت و آرامش و برای منطقه نیز جلوه های زیبای بصری را در پی داشته باشد.

شهردار منطقه ۵ به برخی از اقدامات صورت گرفته طی ۲۴ ساعت اخیر اشاره کرد و افزود:  در حوزه اقدامات ترافیکی، نصب ۱۲ شورون، ۳۶ استوانه ، ۲ بشکه، ۳ تابلو عابر پیاده، ۱۴تابلو لوله، ۲۲ تابلو خطر نما، یک تابلو تعیین مسیر قطر ۳۷ دوطرفه ، یک تابلو شیر آتشنشانی ، یک تابلو یکطرفه، یک تابلو حداکثر و یک تابلو سرعتکاه و۳۸۴۰ متر خط کشی محوری را شاهد بودیم.

شهردار منطقه ۵ اقدامات در حوزه خدمات شهری در طرح خدمت طی ۲۴ ساعت گذشته را برشمرد و افزود: رفت و روب ۵۳۰۰ متر مربع، بازپیرایی فضای سبز ۶۰۰ متر مربع، ۸ رفع نواقص روشنایی ، ۳۴مورد مبارزه با جانوران موذی،۵۰۰ مورد پوشاننده ، پاکسازی و امحاءشعار نویسی ،۸۰ مورد شست وشوی المان های ترافیکی، بازسازی ۱۳ مخزن فرسوده،مرمت ۳ وسیله بازی بوستان ها،۵ مرمت شیر آلات سرویس بهداشتی، ۱۵۰ متر مربع مرمت کفپوش، رنگ آمیزی ۱۰ مخزن و زیر مخزن، ۱۵ حذف زوائد فیزیکی، ۵ جمع آوری بنر تبلیغات غیر مجاز،۴۸۰۰ مترمربع رنگ آمیزی المان های شهری، یک رفع نواقص پل مکانیزه عابر پیاده،۵۰۰ متر طول پاکسازی انهار، ۷۵۰ متر طول لایروبی انهار رو باز و روبسته ،۱۵ مترمربع پاکسازی پوستر و برچسب، ۶۰۰ متر مربع نظافت معابر را شاهد بودیم.

او در مورد اقدامات عمرانی هم تاکید کرد:  پنج عملیات اجرای تراش و روکش مکانیزه ، ۴ مورد تراش و روکش مکانیزه آسفالت و ۲ مورد مرمت و لکه گیری دستی توسط عوامل عمرانی اجرایی شده است.

انتهای پیام 

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
کد خبر: 26515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =