خدام‌الحسین (ع) روز گذشته به کشور بازگشتند/نیروهای اعزامی بعد از انجام آزمایشات لازم اجازه ورود به فضاهای عمومی را دارند

معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از بازگشت نیروهای اعزامی این سازمان به  میهن اسلامی پس از پاکسازی کامل شهرهای مقدس نجف، کربلا، سامرا، کاظمین و کوفه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، شادی مالکی با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای اعزامی این سازمان به صورت سه شیفت در عتبات عالیات گفت: هزار نفر از پرسنل داوطلب شهرداری تهران از تاریخ ۱۴ شهریورماه به شهرهای مقدس نجف، کربلا، سامرا، کاظمین و کوفه اعزام شدند و  پس از ارائه خدمات شبانه‌روزی به زوار در کنار نیروهای عراقی، به کشور عزیزمان بازگشتند.
وی در تشریح هماهنگی بعمل آمده در خصوص وضعیت برگشت خادمین گفت:  نیروهای اعزامی  سازمان مدیریت پسماند شهرداری از پانزدهم شهریور برای خدمت رسانی و پاکبانی در شهرهای  عراق  مستقر شدند و در نهایت بعد از زیارت، پس از ۱۵ روز خدمت مستمر بعد از ظهر روز ۲۹ شهریور ماه به کشور عزیزمان برگشتند.
وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی شامل در اختیار قرار دادن الکل جهت  ضدعفونی کردن دستها ، ارائه ماسک و وسایل شخصی به نیروهای اعزامی به منظور جلوگیری از سرایت و  شیوع  ویروس کرونا و سایر عوامل میکروبی و ویروسی  گفت: تمام زائرین پس از ورود به کشورمان  قرنطینه شده و پس از انجام آزمایشات لازم و اطمینان از سلامت آنها  اجازه ورود به  محیط های عمومی و مواجهه با سایرین را دارند.
وی با اشاره به اعزام بیش از ۳۰ دستگاه تجهیزات مکانیزه رفت و روب و نظافت شهری شامل تانکر، فان و غلتان، همچنین حدود ۸۰۰ عدد مخزن پلاستیکی جهت پاکسازی کشور عراق و مرزهای ورودی و خروجی  در ایام اربعین گفت: کار ارسال تجهیزات از اواسط شهریور ماه و اعزام  نیروهای انسانی دو روز پس از آن انجام شد.
مالکی با اشاره به تامین امکانات رفاهی برای  پرسنل داوطلب شهرداری تهران از ابتدای اعزام تا کنون اظهار داشت: نیروهای خدمات شهری ضمن ارائه خدمات مدیریت پسماند در داخل شهرهای عراق ، در ۴ قرارگاه مرزی از جمله مرزهای مهران، شلمچه، خسروی و چزابه به منظور پاکسازی، جمع‌آوری پسماند و رفت و روب مستقر شده بودند.

انتهای پیام 

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر: 26534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =