بازسازی و ورود ۵۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی در آستانه مهرماه/ ۵۰ اتوبوس جدید طی روزهای آتی وارد خطوط می‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از بازسازی ۵۵۰ دستگاه اتوبوس که در سنوات گذشته از مدار خارج شده بودند و ورود دوباره آنها به خطوط خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ بهرام نکاحی در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر که صبح امروز- ۲ مهر۱۴۰۱- برگزار شد، گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی با توجه به افزایش سفرهای مهرماه  از دو ماه پیش تدارکات لازم را دیده است. 
وی افزود: با توجه به همزمانی اقدامات استقبال از مهر با برگزاری مراسم اربعین، حجم کار همکاران ما در حوزه فنی و اجرایی سنگین بود؛ اما در آستانه مهرماه توانستیم ۵۵۰ دستگاه از اتوبوس های متوقف شده شهر تهران را که در سنوات قبل فعالیتی نداشتند تعمیر و اورهال کنیم تا به شبکه اتوبوسرانی تزریق شوند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: طی امروز و فردا ۵۰ دستگاه مینی بوس و ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید در دو مرحله وارد ناوگان می‌شود.
وی بیان کرد: برای اولین بار در کشور ۳۰ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده را تحت عنوان اتوبوس مدارس آماده سازی کردیم و با همکاری آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان قرار دادیم.
نکاحی ابراز امیدواری کرد؛ اقداماتی که در حوزه نوسازی، بهسازی و آمادگی در شرایط خاص دانش آموزی در تهران ایجاد شده اثرات خود را بگذارد تا شاهد ترافیک های سنگین همزمان با آغاز سال تحصیلی نباشیم.
وی تاکید کرد:  تا پایان سال ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس را طبق طراحی های انجام شده بازسازی می کنیم. اگر با مشکل خاصی روبه رو نشویم می توانیم بیش از این میزان را هم بازسازی کنیم
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه گفت: خوشبختانه وزارت کشور خودروسازها را به تولید بازگردانده و اولین پارت اتوبوس های وزارت کشور تولید شده است.
وی در پایان افزود: طبق برنامه ریزی شهرداری تهران در نظر داریم تا پایان سال ۴ هزار اتوبوس فعال در خطوط شهر تهران داشته باشیم.
انتهای پیام/ 
۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
کد خبر: 26561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =