افتخار می‌کنم خادم دانش‌آموزان منطقه ۱۷ هستم

شهردار منطقه ۱۷ در آیین نواختن زنگ مهر،گفت: افتخار میکنم خادم شما دانش آموزان منطقه ۱۷ هستم.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، آیین آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، عظیم گل محمدی رئیس آموزش و پرورش منطقه، جمعی از معاونین، مدیران شهری منطقه و مادر معظم‌یکی از شهدای منطقه در دبیرستان متانت برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه در این مراسم گفت: در مدرسه ای هستیم که یکی از مدارس فاخر کشور به لحاظ اخلاقی، رفتاری و موارد دیگر از نظر جامعیت است.

وی افزود: از شهردار مردمی، انقلابی و دوست داشتنی منطقه که ایشان از دانش آموزان و ساکنان منطقه بوده اند و نسبت به مسائل مختلف منطقه آشنا هستند، تشکر می کنم که دعوت ما را برای حضور در این مراسم، خالصانه قبول کردند.

گل محمدی تصریح کرد: بسیاری از کارهای خوبی که امسال در مدارس منطقه انجام می شود همه به دستور شهردار محترم منطقه آقای شنگی است.

در ادامه شهردار منطقه اظهار کرد: امروز منطقه با حضور شما دانش آموزان در مدرسه، یک شور و نشاط ویژه ای به خود گرفته است و امروز ۴۵ هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را در مدارس منطقه شروع کرده اند که ان شالله تا پایان سال با همین شور و نشاط باشید و این دوران را با موفقیت طی کنید.

شنگی گفت: بنده به عنوان شهردار منطقه افتخار میکنم خادم شما دانش آموزان در منطقه هستم و این خادم به تک تک شما دانش آموزان به عنوان خواهر خوب خود، افتخار می کند.

سپس زنگ مهر توسط شهردار و رئیس آموزش و پرورش منطقه نواخته شد.

گفتنی است بعد از نواخته شدن زنگ مدرسه، آزمایشگاه مجهز مدرسه توسط شهردار و رئیس آموزش و پروررش منطقه و دیگر مدعوین حاضر در مراسم افتتاح شد که آزمایشگاه این مدرسه جزء مجهزترین آزمایشگاه های مدارس منطقه است.

لازم به ذکر است آغاز سال تحصیلی همزمان با این مراسم، با نواختن زنگ مدرسه توسط سروری نائب رئیس شورای شهر تهران در مدرسه امام خمینی(ره) واقع در این منطقه انجام شد. همچنین زنگ مهر در برخی مدارس دیگر توسط معاونین و شهرداران نواحی منطقه، نواخته شد.

انتهای پیام/

۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 26600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =