زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس منطقه ۱۰ نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ مدارس منطقه ۱۰ با حضور شهردار و مدیران منطقه ۱۰ و مسئولان کشوری و لشگری نواخته شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «رضا شرفی» شهردار منطقه ۱۰ صبح امروز با حضور در دبیرستان دخترانه هوشمند «شاهد هاجر» زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ تحصیلی را به صدا در آورد.

در این مراسم، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشت، با تبریک آغاز سال تحصیلی و فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: همه نظام استکباری پشت سر صدام و ارتش مجهز رژیم بعث جمع شد تا انقلاب اسلامی را متوقف کند و ندای مردم ایران را که مبتنی بر «استقلال و آزادی» بود را خاموش و سربلندی و الهام‌بخشی آنها را متوقف کند.

وی ادامه داد: تلاش آنها از طریق صدام با دفاع مقدس ملت ایران به نتیجه نرسید اما دشمن برنامه خود را برای به چالش کشیدن ایران رها نکرده و نمی‌کند مگر آنکه احساس کند ملت ایران در برخی از حوزه‌ها به جایی رسیده که نمی‌تواند از ترفندهایش استفاده کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت‌هایی که در یک جنگ شکست می‌خورند، برای سال‌های متمادی تحقیر و ملت‌هایی که پیروز می‌شوند، سربلند هستند، اظهار داشت: امروز صدام و حامیانش کجایند؟ امروز ژنرال‌های حزب بعث کجا هستند؟ بسیجیان و ملت غیور ایران به سمت جبهه‌ها رفتند و جانانه مقابله کردند. امروز از ژنرال‌های صدام خبری نیست ولی مزار شهدای بسیجی ما محل احترام مردمند.

سردار شریف با بیان اینکه دشمن در جنگ تمام توان خویش را به کار گرفت تا ملت را تحقیر، بخشی از خاک ایران را اشغال و ما تا سال‌ها به دنبال خود بکشاند، تصریح کرد: مردم ایران این اجازه را به دشمن نداد و خفت و خواری را برای آنها باقی گذاشت. آل سعود با تمامی ذخایر، امکانات و همپیمانانش پشت سر حزب بعث بود. آمریکا، اتحاد شوروی سابق و اروپا پشت حزب بعث بودند در حالی که یک ملت با دست خالی و انقلابی نوپا، وارد جنگ شد و اینگونه سرنوشت را رقم زد.

وی به ناآرامی‌های اخیر در برخی از شهرهای کشور خاطرنشان کرد: دشمن برنامه جدیدی را رقم زده در حالی که آنها راه به جایی نمی‌برند. طراحی‌های بزرگترشان هم راه به جایی نمی‌برند. با تحریک جوانان، مشکلاتی را ایجاد کردند و به نیروی انتظامی که پرچمدار امنیت در کشور است، هجمه وارد کردند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه هدف دشمن گشت ارشاد، حجاب و... نیست بلکه هدف آنها متوقف کردن روند پیشگام ملت ایران است، ابراز داشت: ملت ما در دفاع از حرمین، دشمن را ناکام گذاشت در حالی که دشمن روی داعش و تفکیک کشورهای اسلامی حساب باز کرده بود. رئیس‌جمهور نادان آمریکا به حزب مقابلش گفت شما داعش را درست کرده‌اید ولی او قهرمان مبارزه با تروریسم را ترور کرد.

سردار شریف افزود: امروز دشمن به یک حادثه ناگوار در کشور و فوت یک هموطن آویزان شده تا امنیت کشور را بهم بریزد ولی اراده ملت ایران استوارتر از آنچه که آنها فکر می‌کنند، است.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای سربلندی و عظمت خود هزینه داده و با صبر، درایت و شجاع راه انقلاب و شهدا را تداوم می‌بخشد، عنوان کرد: نیروی انتظامی جان برکف و شجاعانه از مقابله با اشرار تا قاچاق مواد مخدر، از مرزها تا در خیابان‌ها برای دفاع از حریم ملت جانفشانی می‌کند. آنها امروز مورد تهاجم دشمن هستند در حالی که چیزی برای ارائه و منطق ندارند.

سخنگوی کل سپاه با اشاره به تحرکات احزاب ضد انقلاب و تروریستی کرد، یادآور شد: ما برای جدا شدن کردستان، پنج هزار شهید داده‌ایم. کومله و دموکرات نمی‌خواهد داغدار باشند. کارنامه سیاه شما با منافقین و سایر تروریست‌ها پیوند خورده است.

سردار شریف با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان با چشمان باز و اندیشه رژف دشمنان و دوستان خود را بشناسید و هدف و ندای رسانه‌ها را شناسایی کنید، بیان کرد: سواد رسانه‌ای انتظار ما از شماست. انتظار ما تفکیک منطق و بی منطقی است. بدانید وقتی بی بی سی، آل سعود، منافقین و سلطنت‌طلبان پشت جریانی قرار می‌گیرند، تکلیف ما باید روشن باشد.

وی دنیای امروز را دنیای علم و دانش دانست که باید به قله‌های آن دست یابیم و گفت: ما باید شاید یکی از دلایل دشمنی، جلوگیری از رسیدن به قله‌های علم و دانش باشد. نقشه راه ما بیانیه گام دوم است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را ابلاغ کردند و همه همت نیز باید اجرای این نقشه راه باید باشد.

همچنین صبح و ظهر امروز، «رضا شرفی» شهردار و مدیران شهری به همراه نمایندگان اداره آموزش و پرورش منطقه و پلیس راهور در ستاد اجرایی استقبال از مهر، آخرین وضعیت ترافیکی معابر و شرایط تردد در مقابل مدارس را براساس گزارش‌های ارسالی اکیپ‌های اجرایی شهرداری منطقه مورد پایش و بررسی قرار داده و دستورات لازم را صادر کردند.

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس منطقه ۱۰ نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس منطقه ۱۰ نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس منطقه ۱۰ نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس منطقه ۱۰ نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس منطقه ۱۰ نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس منطقه ۱۰ نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس منطقه ۱۰ نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس منطقه ۱۰ نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس منطقه ۱۰ نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس منطقه ۱۰ نواخته شد

۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 26603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =