حرکت کاروان روایت مقاومت در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ گفت: به مناسبت چهل ودومین سالگرد دفاع مقدس منطقه ۱۳ با همکاری بسیج کمیل اقدام به حرکت کاروان مقاومت در منطقه کرد.

به گزارش شهر ‌و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی گفت: تجلیل از خانواده شهدا با عنوان آبروی محله، دفاع مقدس و مقاومت، تبیین نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، برگزاری پویش قهرمان من، بیعت با شهدای دفاع مقدس، برگزاری کارگروه های جهاد تبیینی با فرزندان روح الله و... بخشی ازمحور فعالیت ها در این هفته است.

وی افزود: با توجه  به همزمانی هفته دفاع مقدس با رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) تلاش می شود تا در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس و بهره گیری از ظرفیت سیره ایشان در تبیین دفاع مقدس و مقاومت بهره گرفته شود و بر همین اساس برگزاری مراسم عزاداری و مدیحه سرایی پیش بینی شده است.

علی احمدی همچنین گفت:فضاسازی محیطی منطقه ۱۳ شامل مساجد، سرای محلات، میادین اصلی، اماکن پرتردد جهت هویت بخشی بصری در سطح منطقه از ۳۱شهریور لغایت ۷مهرماه اجرایی شده  است.

شهردار منطقه ۱۳ در پایان  ارج نهادن و زنده نگاه داشتن رشادت ها و ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس برای همگان به خصوص نسل جوان را از رویکردهای  مورد توجه در برنامه ها برشمرد و افزود: برپایی شب شعر، اکران پنج فیلم با محتوای دفاع مقدس در سرای محلات به طور رایگان برای شهروندان نیز در دستور کار معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه قرار گرفته است.

انتهای پیام 

۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 26667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =