برگزاری مراسم بزرگداشت و تشییع پیکر شهید «منصوری» در منطقه۲۲

مراسم تشییع پیکر پاک شهید «محرم پرستار منصوری» از شهدای تازه تفحص‌ شده دوران هشت سال دفاع مقدس در منطقه ۲۲ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، مراسم بزرگداشت و تشییع پیکر پاک شهید «محرم پرستار منصوری» از شهدای تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس، همزمان با هفته دفاع مقدس و سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در مسجد چهارده معصوم (ع) واقع در محله هوانیروز منطقه ۲۲ تهران، انتهای بلوار امیرکبیر برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده شهدا، شهردار منطقه۲۲، مدیران شهری، رزمندگان، ایثارگران و عموم مردم، همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین «علی سرلک» و روایتگری حاج «محمدجواد تاجیک» برگزار خواهد شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده «محرم پرستار منصوری» با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کوی قمر بنی هاشم(ع) نیز برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید والا مقام در قطعه شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد؛ سرباز شهید «محرم پرستاری منصوری» اعزامی از تیپ ۵۵ ارتش بود که در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ پیکر پاک این شهید پس از شهادت در منطقه برجای ماند و اکنون پس از سال‌ها کشف و سپس به وسیله آزمایش DNA شناسایی شد.

انتهای پیام

۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
کد خبر: 26679

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =