نیروهای خدماتی گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) تقدیر شدند

نیروهای خدماتی و فضای سبز گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) که بیش از دو دهه در این مجموعه مشغول به خدمات رسانی هستند تقدیر شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) صبح امروز و در حاشیه دیدار صمیمانه مدیرعامل سازمان و کارکنان مجموعه، از نیروهای خدماتی گلزار شهدا که بیش از دو دهه نسبت به خدمت به خانواده شهدا، غبار روبی از مزار شهیدان و پاکسازی محیطی مشغول فعالیت هستند تقدیر شد.
در این مراسم همچنین جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: این سازمان شریف متعلق به همه مردم تهران است و همین موضوع این سازمان را از بسیاری سازمان های دیگر متمایز می کند.
وی توضیح داد: بیش از نیمی از مردم تهران در طول سال به این سازمان تردد می کنند و همین موضوع ایجاب می کند که ما رضایتمندی شهروندان را به صورت حداکثری فراهم کنیم.
تاجیک با بیان این مطلب که اتفاقی که در سال دوم شورای ششم می افتد این است که این سازمان را در مسیر توسعه و رشد قرار بدهد گفت: هم زمان با هفته دفاع مقدس سال دوم فعالیت های شهردار تهران آغاز شده و جلسه معارفه 5 معاون جدید شهردار تهران و شروع سال دوم کار شهرداری با حضور شهردار و معاونین در گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) برگزار شد که این خودش یک پیام مهمی در خود دارد.
مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اضافه کرد: ما هم باید نگاهمان را ارتقاء داده و مشکلات حل نشده را مرتفع کنیم. توقع دارم که تلاش کنیم تا در جهت افزایش خدمت به مردم و تحقق تدابیر و انتظارات شهردار تهران، مشکلات سازمان را با کمک هم برطرف سازیم.

انتهای پیام 

۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
کد خبر: 26694

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =