فعال شدن پله‌برقی پل عابرپیاده بلوار دهکده المپیک/اقدامات گسترده برای تردد ایمن ساکنان غرب تهران

شهردار منطقه ۲۲ از برقراری پله برقی پل عابر پیاده بلوار دهکده المپیک پس از چند سال خبر داد و گفت: در این محدوده از شهر تهران ۲۴ پل عابر پیاده وجود دارد که تنها یک پل از آنها به پله برقی مجهز بود که به تازگی مورد مرمت و راه اندازی مجدد قرار گرفته است.

به گزارش شهر و به روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: اقدامات گسترده ای در حوزه نگهداشت پل های عابر پیاده در این منطقه غربی پایتخت صورت گرفته است، به طوری که در یک سال اخیر بخش قابل توجهی از پل های عابر پیاده مورد رنگ آمیزی قرار گرفته است.

وی افزود: چندماه پیش پل عابرپیاده به طول ۷۰ متر در بزرگراه شهید خرازی رو به روی بیمارستان تریتا مورد احداث قرار گرفت که این امر خوشبختانه موجب کاهش حوادث جانی عابر پیاده در هنگام تردد عرضی در این بزرگراه شده است.

محمدی ادامه داد: بخشی از تجهیزات پل های عابر پیاده آزاد راه تهران _ کرج در چند ماه اخیر مورد سرقت قرار گرفته بود که مجددا تجهیز شد و همچنین به شکل مداوم از طریق خودروهای بالابر اداره خدمات شهری منطقه تمامی پل عابر پیاده مورد شستشو قرار می گیرد.

شهردار منطقه در پاسخ به این سوال که برخی از شهروندان خواستار فراهم شدن پله برقی برای پل های عابر پیاده هستند، آیا این در خواست امکان پذیر است، پاسخ داد: فراهم کردن پله برقی در پل های عابر پیاده منوط به میزان تردد شهروندان است، به این شکل که حجم تردد از پل عابر پیاده باید بالا باشد تا از نظر کارشناسان این موضوع مورد تایید قرار گیرد.

انتهای پیام

۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 26720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =