ایمن‌سازی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در منطقه ۹

شهردار منطقه۹ از ایمن‌سازی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در غرب پایتخت به منظور پیشگیری از وقوع تصادف وسایل نقلیه با عابران پیاده خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: با توجه به شروع فعالیت مدارس و مراکز آموزشی و به منظور پیشگیری از وقوع تصادف وسایل نقلیه با عابران پیاده و اهمیت تامین ایمنی عبور مرور دانش آموزان در معابر منتهی به مدارس، طرح ایمن‌سازی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در معابر غیر بزرگراهی دارای رفیوژ میانی در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۹  قرار گرفت.  
او افزود: در این پروژه به منظور تامین دید مناسب رانندگان خودروهای عبوری نسبت به عابرین پیاده در معابر غیربزرگراهی دارای رفیوژ میانی، براساس طرح ابلاغی اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران، پوشش گیاهی در طول ۱۰ متر قبل و بعد از گذرگاه‌های مورد اشاره در رفیوژ میانی حذف و نسبت به نصب کفپوش بتنی رنگی با رنگ آمیزی جداول طرفین رفیوژ و آشکار سازی گذرگاه انجام خواهد شد.  
شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در قالب این طرح  و تا پایان فصل پاییز، ۱۹ مقطع از معابر غیر بزرگراهی دارای رفیوژ میانی منطقه در محورهای استادمعین، شهید بختیاری(سی متری جی) و شهید نوری نیارکی ایمن سازی خواهد شد.  
مرتضوی یادآور شد: تاکنون ایمن سازی ۴ مقطع از بلوار استاد معین انجام شده و ایمن سازی سایر معابر نیز در موعد مقرر انجام خواهد شد.

انتهای پیام

۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 26748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =