منطقه ۲۲ محیطی جذاب برای سرمایه‌گذاری ساخت مسکن است

شهردار منطقه۲۲ گفت: یکی از خاص ترین مناطق شهر تهران منطقه۲۲ است که در روند تولید مسکن در جایگاه مناسبی قرار دارد و برای بسیاری از سرمایه گذاران جذابیت دارد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی در آیین آغاز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی به شکل ویدئو کنفرانس با شهردار تهران، مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز شاهد بهره برداری از چند تعاونی مسکن در این منطقه غربی تهران هستیم و با تأییدات شهردار ولایتمدار تهران همواره تلاش شده تا سرعت در امورات اداری برای تولید مسکن در تهران صورت گیرد.

وی افزود: ۹۲۹ واحد مسکونی برای تعاونی جنگلبانی و مراتع امروز با دستورات شهردار تهران مورد کلنگ زنی قرار خواهد گرفت و همچنین پروژه های مسکونی مختلفی به شکل تعاونی شامل مجموعه هوای فضا، تعاونی خانواده شهدای و...مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شهردار منطقه ادامه داد: اقدامات قابل توجهی در این محدوده از تهران در چند ماه اخیر برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان صورت گرفته است، که برخی از این اقدامات سالیان سال مورد درخواست شهروندان بود، به ویژه در موضوعات عمرانی اقدامات خاصی صورت گرفته است.

محمدی گفت: یکی از خاص ترین مناطق شهر تهران منطقه۲۲ است که در روند تولید مسکن در جایگاه مناسبی قرار دارد و برای بسیاری از سرمایه گذاران جذابیت دارد.

انتهای پیام

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 26781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =