همراهی مردم با شهدای هشت سال دفاع مقدس در این زمان ضروری است

نمایشگاه ملی هوا و فضا همزمان با هفته دفاع مقدس؛ میزبان مدیریت شهری منطقه ۲۱، شهروندان و خانواده های معظم شهداء و ایثارگران شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور در نمایشگاه ملی هوا و فضا که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود با اشاره به چگونگی آغاز جنگ تحمیلی، گفت: ظاهرا آغاز جنگ تحمیلی در ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ بوده است؛ اما ابرقدرت ها و دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ را آغاز کرده بودند.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی ایران و عراق طولانی ترین جنگ تاریخ به لحاظ بی وقفه بودن آن بود. در یک طرف ایران و در طرف دیگر صدام و کشورهایی که او را به لحاظ سلاح و تجهیزات حمایت می کردند. آنها نمی خواستند در ایران قدرت اسلامی شکل بگیرد.

کاشانی پور با تاکید بر کودتای نوژه و حرکت هایی مبنی بر جداسازی های قومیتی در ایران اسلامی، اظهار داشت: شهید نوژه در پایگاه همدان در مقابل کودتا ایستاد که او قهرمان کودتای نوژه بود. همچنین حرکت هایی در رابطه با جدایی سازی های قومیتی انجام شد. خلق کردستان و خلق ترکمن همه این ها را طراحی کردند که انقلاب به پیروی نرسد و شکست بخورد.

کاشانی پور با اشاره به قیام امام حسین (ع) که با حق طلبی همراه بود و می توان از آن به عنوان یک سند پیروزی یاد کرد، بیان کرد: تکلیف ما را سید الشهداء (ع) معلوم کرده است. ایران اردوگاه سطله ستیزی بود که همواره توانسته نقشه های سلطه گران را به هم بریزد. ابرقدرت ها برنامه ریزی کردند تا سوریه را بگیرند عراق را بگیرند و بعد به سراغ ایران بیایند اما در سوریه متوقف شدند. آنها نتوانستند در مقابل اراده ملت ایران بایستند.

این مقام مسئول با اشاره به برخی مشکلات داخلی که ناشی از سوء مدیریت است، عنوان کرد: ما مشکل مدیریتی داریم. بی توجهی ها و بی عدالتی ها را داریم. باید این مشکلات را در داخل حل کنیم اما این مشکلات قابل حل است. در جمهوری اسلامی ایران؛ رشوه، ظلم و بی عدالتی هیچ کدام پذیرفته نیست. بنده از روزی که به عنوان شهردار منطقه ۲۱ شروع به کار کردم اعلام کردم از کوچکترین تخلفی لحظه ای درنگ نمی کنم در نظام نیز باید همین باشد.

در پایان کاشانی پور با اشاره به وظیفه هر کس در مقابل دفاع مقدس عنوان کرد: امروزه عظمت کاری که رزمندگان در حوزه هوا و فضا کردند، عظمت های خلق شده حاصل تلاش شهیدان و یارانشان است. شهید تهرانی مقدم و یارانش در دستاورهای این نمایشگاه نقش مهمی داشتند. ما مدیون ولایت هستیم، انشاا... حواسمان باشد و قدردان ولایت نیز باشیم و پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

انتهای پیام

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 26806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =