۲۶۰ چشمه سرویس بهداشتی در ۲۰ نقطه پایتخت احداث می‌شود

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور رفاه حال شهروندان و بر اساس نیازسنجی های انجام شده، ۲۶۰ چشمه سرویس بهداشتی در ۲۰ نقطه پایتخت احداث می کند.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، شاپور دیوسالار، معاون این سازمان گفت: با توجه به نیازسنجی های انجام شده، تعداد ۲۰ مجموعه با ظرفیت ۲۶۰ چشمه سرویس بهداشتی معمولی و مخصوص توانیابان دردسترس شهروندان قرار می گیرد که ۲۰ چشمه از این تعداد ویژه معلولان، ۱۲۰ چشمه ویژه بانوان و ۱۲۰ چشمه برای مردان است.

به گفته معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران؛ احداث و بهره برداری سرویس های بهداشتی در سطح شهر یکی از نیازمندی های مستمر و اصلی شهروندان و مطالبه آنها از مدیریت شهری است که به این منظور۲ دستگاه از این مجموعه ها در یکی از بوستان های منطقه ۱۱ و بقیه در پاتوق محله ها و بوستان های محلی احداث خواهند شد.

دیوسالار با اشاره به طرح های ویژه مطالعاتی در خصوص احداث سرویس های بهداشتی، گفت: پس ازاینکه مناطق مختلف شهرداری نیازهای خود را اعلام کردند، کارشناسان این سازمان پس از بازدیدهای مکرر میدانی و با توجه به نیاز سنجی های انجام شده، مطالعات خود را انجام داده و پس از جانمایی اقدام به احداث این سرویس های بهداشتی می کند.

انتهای پیام

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 26807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =