حفظ خون شهدا و دفاع از آرمان‌های شهدا ادای تکلیف است

شهردار منطقه ۲۰ در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: عزت ایران اسلامی و زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی مدیون خون شهدای عزیزمان است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری، تعدادی از مسئولین شهری و خانواده معظم شهدا، مدیران و کارکنان شهرداری منطقه ۲۰ در ساختمان اصلی این منطقه برگزار شد، با تاکید بر ضرورت پیمودن راه شهدا و حفظ ارزش های انقلاب، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام است و امروز ادای تکلیف و وظیفه ما حفظ خون شهدا و دفاع از آرمان های شهداست.

ناظم رضوی با تقدیر از حوزه بسیج شهرداری منطقه در برگزاری این مراسم افزود: بسیجیان منطقه ۲۰ همواره با حفظ روحیه بسیجی در برنامه های مناسبتی حضور فعال داشته اند.

مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به فضاسازی و تبلیغات محیطی هفته دفاع مقدس، گفت: به همین مناسبت ویژه ‌برنامه شب های پر ستاره با اجرای مدیحه سرایی و روایت گری در قطعه شهدای بهشت زهرا (س) با حضور شهروندان محلات این منطقه برگزار شد.

مالمیر بهشت گردی و روایت مقاومت با بازدید دانش آموزان از باغ موزه دفاع مقدس، بیعت با لاله ها و غبارروبی مزار شهدا در حرم حضرت عبدالعظیم (ره) و بهشت زهرا، مسابقه وصیت خوانی مقاومت، برگزاری همایش فاتحان تاریخ باحضور پیشکسوتان دفاع مقدس، رونمایی از کتاب های نویسندگان دفاع مقدس با عنوان قلم مقاومت، پخش و اکران فیلم های سینمایی با محور مقاومت در محلات را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

او ادامه داد: برگزاری برنامه شب شعر و نغمه پیروزی با پخش نمآهنگ های دوران دفاع مقدس با حضور شعرا، رزمندگان دفاع مقدس و هنرمندان، مسابقه قهرمان من و پویش مسابقه عکس سلفی و بازخوانی وصیت نامه شهدا و ویژه برنامه آبروی محله مقابل منزل شهدا در تجلیل ازخانواده شهدا و جانبازان با حضور شهروندان از دیگر برنامه های این هفته بود.

مداحی، سخنرانی چند تن از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، اجرای سرود توسط خردسالان و حرکات راپل بسیجیان، رزمایش کمک لوازم التحریر به کودکان کم برخوردار و پذیرائی از شرکت کنندگان از برنامه های این مراسم بود و در پایان ضمن تشییع پیکر شهید گمنام و ادای احترام، از تعدادی از خانواده شهید همکار و جانباز شاغل منطقه تقدیر شد.

انتهای پیام

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 26809

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =