پخت غذا و توزیع بین نیازمندان شهر تهران

فرهنگسرای اشراق با مشارکت با پویش مردمی همسایه روز دوشنبه ۱۱ و چهارشنبه ۱۳ مهر همزمان با شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) به پخت غذا و توزیع بین نیازمندان شهر تهران اقدام می کند.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر،   اسم پویش همسایه برگرفته از روایت حضرت زهرا است که فرمودند: «الجارُ ثُمَّ الدّارُ. اوّل همسایه ، سپس خانه خود.» با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی این پویش  از محرم سال ۹۹ تشکیل شده است
این پویش با هدف محرومیت زادیی،همدلی  و کمک مومنانه ویژه خانواده هایی که تحت پوشش و کمک قرار گرفته شده اند فعالیت می کند که شیوه شناسایی آنها به این گونه است که  شناسنامه ای از خانوار نیازمند تهیه شده و از روی همان لیست پیگیر وضعیت نیازمندان در زمینه های مختلف هستند.
شهروندان از طریق صفحه اینستاگرام همسایه hamsayeh.ngo  و شماره تلفن ۰۹۱۲۶۱۰۵۲۵۶می‌توانند با این  پویش همکاری کنند.
این هفته نیز دوشنبه ۱۱ و چهارشنبه ۱۳ مهر  ماه به پخت غذای گرم و توزریع بین محله های تورقوز آباد، پاکدشت، دولتخواه، خاک سفید، ده ترکمن، رودهن، بومهن، نفر آباد شهرری  و ..... می پردازند.
علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر از برنامه های فرهنگسرای اشراق  می توانند به نشانی تهران ، فلکه دوم تهران پارس، انتهای خیابان جشنواره ، خیابان جعفر پناه مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۷۷۳۲۴۱۳ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 26833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =