تامین ۲ هزار واحد مسکونی برای آتش‌نشانان؛ به زودی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از اجرایی شدن تامین ۲ هزار واحد مسکونی برای آتش‌نشانان در آینده نزدیک خبر داد.

پرویز سروری نایب در حاشیه بازدید از یک ایستگاه‌ آتش‌نشانی واقع در منطقه هشت در گفت‌وگو با خبرنگار شهر گفت: آتش‌نشانان یکی از اقشار زحمتکش به شمار می‌روند که در تمامی عرصه‌ها برای نجات جان انسان‌ها پیش قدم هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از برنامه ریزی برای تامین ۲ هزار واحد مسکونی برای آتش نشانان خبر داد و افزود: در مکالمه‌ای که با شهردار تهران داشتم، وی از تامین زمین مورد نیاز برای ساخت این تعداد مسکن برای آتش نشانان خبر داد که امیدواریم به زودی در یکی از شنبه‌های امید و افتخار شاهد کلنگ‌زنی آن باشیم.

سروری با اشاره به پیگیری مشکلات و موضوعات مرتبط با آتش‌نشانان و سایر پرسنل شهرداری تهران یادآور شد: این موضوع یکی از دغدغه‌های اعضای شورای شهر تهران بوده و در اکثر جلسات نسبت به آن مباحث مختلفی مطرح می‌شود؛ البته این دغدغه را شهردار تهران نیز داشته و نسبت به آن حساس است.

وی ابراز امیدواری کرد که در چهار سال دوره ششم مدیریت شهری، شاهد اقدامات موثری در جهت رفع مشکلات کارمندان شهرداری و به ویژه آتش نشانان باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: قطعا خدمت‌رسانی به پرسنل خدوم شهرداری تهران، اصل درستی است و مدیریت شهری این موضوع را دنبال می‌کند؛ امیدواریم در تمامی عرصه‌ها شاهد بهبود معیشت کارمندان شهرداری تهران باشیم.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 26843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =