پاکسازی انهار منتهی به مراکز آموزشی در منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ گفت: عملیات پاکسازی و لایروبی انهار منتهی به مراکز آموزشی سطح منطقه در طرح استقبال از مهر ۱۴۰۱ انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی استرابی گفت: این طرح از ۱۵ شهریور  به منظور جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی همزمان با آغاز  فصل بارندگی شروع و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

به گفته او،  در این راستا ۹ هزار و ۳۲۰ هزار متر طول از نهر های روباز و روبسته منتهی به مراکز آموزشی و مدارس در نواحی هفتگانه منطقه با حضور ۶۰۰ نیروی خدمات شهری  در راستای پاکسازی؛ لایروبی و رسوب برداری شد.

استرابی اضافه کرد: عملیات پاکسازی، لایروبی و رسوب برداری انهار روباز و روبسته و تأسیسات زباله گیر و رسوب گیر به صورت مستمر و با رعایت مسائل زیست محیطی انجام می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه به سایر اقدامات خدمات شهری در قالب طرح استقبال از مهر اشاره کرد و گفت: پاکسازی ۲۵ متر طول جداول و المان شهری، شست و شوی ۴۰۰ مخزن، ۱۵ هزار متر مربع بازپیرایی باغچه های زیر یک متر مدارس، ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع پاکسازی جداره مدارس منتخب و ۹۰۰ مورد عملیات مبارزه با جانوران موذی از جمله این اقدامات است.

برپایه این گزارش؛ مدیران شهری منطقه در شهریور و مهر از موضوعات نگهداشت شهر و برنامه های استقبال از مهر نواحی به صورت روزانه بازدید و دستورات لازم برای آماده سازی بسترهای لازم مربوط به خدمات شهری و زیبا سازی معابر منتهی به مدارس را برای سال جدید تحصیلی صادر می کنند.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 26845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =