مناسب‌سازی بوستان نشاط کودک ویژه مادران و کودکان در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از مناسب سازی و راه اندازی بوستان نشاط کودک برای مادران و کودکان در محله شورا با هدف اجرای برنامه‌های خانواده محور خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی با اشاره به اهمیت نقش مادران در رشد و تعالی فرزندان گفت: بوستان نشاط کودک به عنوان اولین بوستان مادر و کودک این منطقه با مساحت ۲ هزار مترمربع با تامین اتاق مخصوص مادر و کودک در محله شورای ناحیه ۳ رسید.

وی  افزود: احداث محلی جهت اتاق بازی  و نگهداری کودک، سرویس بهداشتی، احداث معابر و مناسب سازی محوطه مجموعه های بازی، اجرای تاسیسات و نرده کشی محوطه بوستان از دیگر اقدامات در این خصوص است.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اینکه فضای داخلی ساختمان به سیستم گرمایشی، سرمایشی و نمایشی و نیز وسایل بازی کودکان تجهیز شده است، اظهار داشت: در محوطه بوستان چند نوع وسایل بازی استاندارد کودک، زمین شنی، المان و مبلمان های شهری ویژه کودکان قرار گرفته است.

محمد هادی علی احمدی، هدف از این اقدام را اجرای برنامه‌های خانواده محور و ایجاد عدالت و حفظ حقوق شهروندی برای مادران و کودکان برشمرد و یادآور  شد:اتاق مادر و کودک این امکان را به مادران می‌دهد که در شرایط فضای تفریحی، اوقات خود را کنار فرزندانشان سپری کنند و این اقدام در راستای  بهرمندی مادران و کودکان از فضای‌های شهری انجام شده است.

انتهای پیام 

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 26852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =