مشارکت شهروندان منطقه ۱۹ در مسابقه طراحی و دوخت کیسه خرید پارچه‌ای

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از مشارکت مسابقه طراحی و دوخت کیسه خرید پارچه ای و مشارکت شهروندان  محلات ۱۳ گانه منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور گفت: درراستای توانمندسازی زنان شهر تهران با رویکرد زنان و تغییرات اقلیم در حوزه توانمندسازی اجتماعی و اهمیت نقش آن در مدیریت مصرف، اثرات زیست محیطی، ترویج فرهنگ کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی و جایگزینی آن با کیسه‌های پارچه‌ای این مسابقه با مشارکت و همکاری اداره کل امور بانوان و سازمان مدیریت پسماند برگزار می شود.
به گفته این مسئول، ارتقاء و هدایت نقش مدیریت زنان در افزایش کیفیت زندگی و حفاظت از محیط زیست، توسعه پایدار، کاهش مصرف منابع، نقش مشارکت زنان در برنامه ریزی‌های شهری در کاهش هزینه‌های پسماند، فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستیکی، آشنایی شهروندان و فعالان حوزه طراحی، تولید پوشاک با مفاهیم حوزه پسماند از اهداف برپایی این مسابقه است.
او ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در مسابقه  می‌تواند حداکثر با ارایه ۳  اثر بدون تکرار رنگ و سایز  و ارسال فایل طراحی تا یکم آبان ماه در مسابقه شرکت کنند و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.  
به گفته اخگرپور؛ شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند آثار  خود را به نشانی دبیرخانه در خیابان شهید رجائی، خیابان ۱۳ آبان، میدان شهید خالقی، خیابان امامزاده ابوالحسن(ع) سازمان مدیریت پسماند معاونت امور اجتماعی و فرهنگی دبیرخانه جشنواره  ارسال کنند.
همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر  شماره ۱ را به شماره واتس اپ ۰۹۰۱۸۱۰۰۱۰۹  ارسال و یا پرتال سازمان مدیریت پسماند به نشانی https://pasmand.tehran.ir، پرتال اداره کل امور بانوان به نشانی https://farhangi.tehran.ir  مراجعه و یا با شماره  ۵۵۰۰۳۰۷۶-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 26887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =