خدمات‌رسانی گسترده مدیریت شهری در حوزه اجتماعی در غرب تهران

شهردار منطقه ۲۲ گفت: مدیریت شهری اقدامات بسیار گسترده ای را در حوزه های گوناگون با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی انجام داده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در جلسه شورای معاونان و مدیران این منطقه اظهار داشت: برخی از اقدامات در یک سال اخیر با مشارکت، همدلی و همفکری بین بخشی در منطقه ۲۲ مورد اجرا قرار گرفته است و اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته که این اقدامات در زمینه مسئولیت های اجتماعی مدیریت شهری شکل گرفته است.

وی افزود: ورزشگاه آزادی به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی کشور در محدوده جغرافیایی منطقه ۲۲ قرار دارد که روزانه هزاران نفر از ورزشکاران و ورزش دوستان از سراسر کشور به این مجموعه مراجعه دارند که براساس مسئولیت اجتماعی مدیریت شهری اقدامات مناسبی برای این مجموعه انجام داده که رضایت همگان را فراهم کرده است.

شهردار منطقه ادامه داد: تعاملات بین سازمانی موجب می شود که هم شهری آبادتر برای شهروندان به وجود آید و هم اینکه رضایت شهروندی را به ارمغان آورد، برای نمونه مدیریت شهری منطقه در یک سال اخیر مشکلات فاضلاب شهری به عنوان یکی از مهم ترین چالش های این منطقه را مورد بررسی قرار داده که زمین ها را به شکل رایگان در اختیار شرکت فاضلاب قرار داده تا تصفیه خانه فاضلاب در این منطقه راه اندازی شود.

محمدی تصریح کرد: در حوزه آموزش و پرورش نیز مدیریت شهری برای بالا بردن سرانه آموزشی در این منطقه اقدامات گسترده ای را انجام داده از جمله اهدای ۶ قطعه زمین برای احداث مدرسه و همچنین با همکاری خیران مدرسه ساز مدرسه شهدای روستای وردیج پس از ۱۵ سال راه اندازی شده است که این اقدامات به عنوان یک وظیفه اجتماعی شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار این است که معاونان و مدیران شهری منطقه نیز به موضوع مسئولیت اجتماعی ورود پیدا کنند و به شکل چهره به چهره با شهروندان دیدار کنند و این مشکلات را بین سازمان برطرف کنند و قطعا شهروندان تلاش ها و همت مسئولان را مشاهده می کنند و قدردان این زحمات خواهند بود، برای نمونه حیاط مدرسه شهید باقری پس از چند سال مورد آسفالت ریزی قرار گرفت که در یک اقدام خودجوش دانش آموزان از مدیریت شهری تقدیر کردند.

انتهای پیام

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 26889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =