اختصاص بودجه ۱۴۰۲ براساس اولویت نیاز شهروندان

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه فعالیت های مدیریت شهری در این دوره مردم محور است، گفت: بودجه ۱۴۰۲ براساس اولویت نیازهای مردمی صورت خواهد گرفت و کارشناسان مربوط باید در این راستا نیازسنجی کنند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی در نشست کمیته درآمد این منطقه اظهار داشت: اینکه درآمدهای شهر به سمت پایدار شدن رفته گام بلندی در زمینه کسب درآمدهای شهری برداشته شده است.

وی افزود: در سال جاری مدیریت شهری منطقه اولویت ها را در اجرای پروژه های نیمه تمام گذاشته است و پروژه جدیدی را برای شهر تعریف نکرده است تا اجرای پروژه های نیمه کاره از گذشته سرعت گیرد.

محمدی ادامه داد: پروژه راهسازی خروجی بزرگراه شهیدهمدانی به بلوار گلها و کاج، زیرگذر بلوار کوهک و جاده سازی از جمله پروژه های عمرانی به شمار می رود که از سالیان گذشته کلنگ زنی شده اما به دلایلی به مرحله اجرا نرسیده است که در این دوره مدیریت شهری این پروژه های روی زمین مانده در دستور کار قرار گرفته و شاهد پیشرفت بالای آن هستیم.

شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: برای اینکه بودجه سال آینده نیز در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان قرار گیرد، کارشناسان این حوزه باید در راستای اولویت ها و نیاز سنجی شهروندان پایش و مورد ارزیابی قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرک الهیه غرب در ۶ سال اخیر تنها ۵ معبر آن مورد عملیات آسفالت ریزی قرار گرفته و در یک سال اخیر در ۱۲ معبر عملیات آسفالت ریزی به اجرا در آمده است و مورد رضایت شهروندان این محله قرار گرفته که نشان از اولویت بندی نیازهای مردمی در مدیریت شهری است.

انتهای پیام

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 26891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =