گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس، حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام است

شهردار منطقه ۲۱ در جمع شهروندان در مجاورت گلزار شهدای گمنام شهرک پاسداران با اشاره به سهم و حضور شهدای والامقام در هشت سال دفاع مقدس، ایثارگری ها، ایستادگی ها و افتخار آفرینی های شهداء را مایه مباهات دانست.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور شهردار این منطقه با اشاره به بیان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص زنده نگاه داشتن نام شهداء که کمتر از شهادت نیست، گفت: شهداء، امام زادگان عشق هستند؛ شهداء، مانند یک امام زاده قابل تکریم هستند. دوست داریم در مسیر پر نور شهداء باشیم. از خانواده های گرانقدر شهداء تجلیل می کنیم چون هر چه داریم از شهداء داریم.

وی با بیان اینکه خانواده های معظم شهداء؛ بزرگترین، عزیزترین و پربهاترین دارایی شان را به خدا تقدیم کردند، افزود: همیشه می بایست قدردان شهداء و جانبازان عزیز باشیم. قدردان پدرانی باشیم که شهید دادند. اگر این ملت عزتی دارد به برکت و عزت شهداست. اگر عظمت دارد به برکت شهداست. جنگ تحمیلی ما یک جنگ ساده نبود؛ تحلیلگران خارجی می گویند طولانی ترین جنگ تاریخ بشر بوده که به صورت پیاپی صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۲۱ ادامه داد: هشتاد کشور دنیا مستقیم و غیرمستیم عراق را حمایت کردند. تمامی سلاح های پیشرفته را در اختیارش قرار دادند. امپراتوری رسانه غرب در خدمتشان بود و جنایات جنگی را به نمایش گذاشتند. این عزتی را که امروز داریم مشاهده می کنیم، نتیجه صبر و رشادت است.

کاشانی پور یادآور شد: کشور ما با دفاع مقدس بیمه شده است. امروز دشمن دارد از درون خود ما پیشروی می کند. استمرار دفاع مقدس، دشمن ستیزی و بیداری است. مشکلات می بایست برطرف شود اما از اصل نظام دفاع می کنیم چرا که این پرچم برای ما عزت آورده است. امروز تحت پرچم جمهوری اسلامی که نشان لااله الا الله دارد جوانان با افتخار خونشان را در این راه دادند ابرقدرتی در جهان هستیم.

شهردار منطقه ۲۱ خاطرنشان کرد: ما باید با آگاهی، بیداری، عزت طلبی و آنچه لازمه پیشرفت کشور ماست را داشته باشیم. انشاالله رهرو راه ولایت باشیم زیرا ولایت یک زره محکم است. در قبال جمهوری اسلامی و خون شهداء آنچنان انجام وظیفه کنیم که لیاقت خون شهداء را پیدا کنیم.

انتهای پیام

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 26900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =