"مجموعه ورزشی فدک" پس از ۵ سال بازگشایی می‌شود

شهردار منطقه۸ در بازدید عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، بازگشایی مجموعه ورزشی منطقه را پس از پنج سال خواستار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه در میزبانی از نرگس معدنی پور عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران؛ از دو مجموعه ورزشی "خانه ورزش شهر" و "فدک" بازدید کردند.

در این بازدیدها که با هدف بازگشایی از مجموعه چند منظوره فدک انجام گرفت، تنهایی گفت: این مجموعه با امکانات زمین چمن مصنوعی، استخر، سالن بدنسازی طی پنج سال گذشته غیرفعال بوده و نیازمند تجهیز، تعمیر، مرمت و بازسازی بوده است.

وی ادامه داد: مدیریت شهری منطقه ۸ بازگشایی این مجموعه‌ با هدف تسهیل استفاده شهروندان از امکانات ورزشی و خدمات دهی این مجموعه‌ را در دستور کار قرار داد که با همکاری‌های انجام شده  توسط سازمان ورزش طی یک سال گذشته تامین اعتبار و در مرحله بعدی با انتخاب پیمانکار مرمت و بازگشایی این مجموعه انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در منطقه ۸ گفت: استفاده از پتانسیل‌های ورزشی مناطق و رفع چالش‌های مرتبط با این حوزه و به نفع شهر و شهروندان  و رفع کمبود سرانه‌های ورزشی منطقه۸ یکی از دغدغه‌های شهردار منطقه بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با افزایش فضاهای ورزشی می‌توان از معضلات و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرد؛ افزود: همه تلاش خود را در حل مشکلات و بازگشایی مجموعه‌های غیرفعال انجام خواهیم داد و با هم افزایی و مدیریت یکپارچه و در کنار هم قرار گرفتن دستگاه‌های متولی، نتیجه مطلوب حاصل و نقش آفرینی در خدمت‌رسانی به شهر دیده خواهد شد.

شهردار منطقه ۸ در جریان بازدید از دیگر مجموعه ورزشی در منطقه تصریح کرد: در این ایام تلاش کردیم با رفع مشکلات موجود شرایط را برای استفاده خانواده‌ها از فضاهای ورزشی که یکی از رویکردهای مدیریت شهری منطقه هشت است، فراهم شود که هم اکنون مجموعه "ورزشی شهر" با امکانات سالن ورزشی چند منظوره فوتسال، والیبال، سالن بدنسازی و ایروبیک ویژه بانوان و آقایان در محله دردشت به شهروندان منطقه خدمت‌رسانی می‌کند.

گفتنی است بازدید میدانی مدیران ارشد شهری پس از جلسه هم اندیشی عضو شورای شهر و رئیس سازمان ورزش و روسای ادارات مناطق ۲۲گانه به میزبانی شهرداری منطقه۸ تهران در عصر روز ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۱ انجام شد و در این نشست روسای ورزش مناطق تهران چالش‌ها و نقطه نظرات خود را در توسعه زمین‌های ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش و سلامت بیان کردند. 

/انتهای پیام

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
کد خبر: 26907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =