برپایی موکب شهید پیچک و راه‌اندازی خودرو صوت به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به اجرای ویژه برنامه های آغاز امامت امام زمان (عج) از استقرار موکب شهید پیچک در مراسم بزرگداشت این ایام و راه اندازی خودرو صوت در نواحی چهارگانه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه ضمن تبریک نهم ربیع الاول مصادف با آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) امید مستضعفان جهان گفت : در راستای بزرگداشت این ایام و ترویج فرهنگ و معارف مهدویت، اداره فرهنگی،  برنامه های متنوع بسیاری با محوریت مساجد برگزار می کند.
شهردار منطقه۱۳ در خصوص راه اندازی خودرو صوت در نواحی چهارگانه افزود: خودروهای مجهز به سیستم صوت با استفاده از نماد و  اقلام پویش سلام یا مهدی در محلات به حرکت در آمده و فرارسیدن این روز بزرگ را بشارت می دهند.
او به اجرای برنامه نورافشانی محوطه مساجد اشاره کرد و افزود: شهروندان در این شب فرخنده می توانند شاهد مراسم نورافشانی سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) در ۱۲ مسجد منتخب منطقه باشند.

محمد هادی علی احمدی اظهار داشت: همزمان با نورافشانی مساجد منتخب، تهیه و توزیع پرچم سلام یا مهدی ویژه خودرو و عابرین پیاده ،درج شعار سلام یا مهدی بر روی خودروها و پذیرایی از دیگر برنامه هایی است که توسط اداره فرهنگی برای بزرگداشت این ایام تدارک دیده شده است.
شهردار منطقه۱۳ به استقرار موکب شهید پیچک در میدان امام حسین(ع) اشاره کرد و ادامه داد: این موکب فرهنگی و پذیرایی در مراسم بزرگداشت سالروز آغاز امامت و تجدید بیعت با امام زمان(عج) میزبان شهروندان است .

انتهای پیام 

۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 26914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =