لایروبی کامل انهار بزرگراه آزادگان

شهردار منطقه ۲۲ از لایروبی کامل انهار محور جنوب به شمال بزرگراه آزادگان خبرداد و گفت: درقالب طرح تحول نگهداشت شهر انهار محور جنوب به شمال بزرگراه آزادگان حدفاصل پل شهید فهمیده تا بزرگراه شهید خرازی مورد لایروبی قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی در جریان نظارت بر اجرای طرح تحول نگهداشت شهر که پنجشنبه این هفته در بزرگراه آزادگان به اجرا در آمد، اظهار داشت: همه روزه طرح تحول نگهداشت شهر از سوی تمامی نواحی شش گانه منطقه در محلات گوناگون به اجرا در می آید؛ اما در پنجشنبه آخرین روز هفته تمامی نیروهای اجرایی در یک نقطه متمرکز می شوند و در آن محیط تعیین شده اقدامات خدمات شهری را به اجرا در می آورند.

وی افزود: بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی شهر تهران شرق، جنوب، غرب و شمال غرب تهران را متصل می کنند، که این محدوده بزرگراهی آزادگان در منطقه ۲۲ به دلیل اتصال این محور به بزرگراه های شهید خرازی، شهید همت، شهید حکیم، شهید همدانی، شهید فهمیده، آزادراه تهران_ کرج و آزادراه تهران_ شمال حجم قابل توجهی خودروهای سنگین و سبک تردد دارند.

محمدی ادامه داد: همه روزه رفت و روب حاشیه بزرگراه آزادگان توسط تیم اجرایی اداره خدمات شهری مورد اجرا قرار می گیرد، که بخشی از این اقدام به شکل مکانیزه اجرا می شود.

شهردار منطقه تصریح کرد: باتوجه به اینکه در فصل پاییز نزولات آسمانی در پیش است، لایروبی انهار این محور پر تردد پایتخت مورد اجرا قرار گرفته تا شاهد آبگرفتگی در هنگام بارش باران نباشیم.وی خاطرنشان کرد: در چندماه اخیر اقدامات قابل توجهی نیز در زمینه ایمن سازی محور آزادگان صورت گرفته که این ایمن سازی ها ادامه دارد.

شهردار منطقه ۲۲ از لایروبی کامل انهار محور جنوب به شمال بزرگراه آزادگان خبرداد؛ گفت: درقالب طرح تحول نگهداشت شهر انهار محور جنوب به شمال بزرگراه آزادگان حدفاصل پل شهید فهمیده تا بزرگراه شهید خرازی مورد لایروبی قرار گرفت.

انتهای پیام

۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 26920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =