حسابرسان سال ۱۴۰۱ مدیریت شهری تعیین شدند

همزمان با نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه «تعیین حسابرس جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۴۰۱ شورای شهر تهران، شهرداری و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به آن» بررسی و با ۲۰ رأی موافق تصویب شد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در نود و پنجمین جلسه شورا با اشاره به تعیین حسابرس جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۴۰۱ شورای شهر تهران، شهرداری و سازمان ها و شرکت های وابسته به آن اظهار کرد: تلاش ما این است که با تصویب این طرح، گزارشات حسابرسی شرکت ها و سازمان ها تا پایان سال ارائه شود؛ ۲۵ حسابرس تاکنون تعیین شده است.

وی با بیان اینکه برای جذب حسابرسان فراخوان منتشر شد، خاطرنشان کرد: مؤسساتی در این فراخوان شرکت کردند و پس از آن بر اساس سوابق مؤسسات و کیفیت عملکرد از بین آنها، تعدادی مؤسسه حسابرسی انتخاب و اضافه شدند.

آخوندی تأکید کرد: تلاش ما بر این است که نظارت شورا بر حسابرسی حفظ شود و بتوانیم اقدامات را در حوزه حسابرسی، سریعتر انجام دهیم.

ابراهیم باقی مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۰ بر اساس توافق با رئیس شورای اسلامی شهر تهران مقرر شد حسابرسان شهرداری مورد تأیید شورا نیز قرار بگیرند، یادآور شد: برای حسابرسی سال ۹۹، حسابرسان مستقر شده اند تا هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

وی همچنین تصریح کرد: زمان و کیفیت ارائه گزارشات حسابرسی برای ما مورد اهیمت است و تقاضای ما این است که ساز و کار اجرایی شدن فعالیت حسابرسان در اختیار شهرداری باشد.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 26992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =