برپایی گذرهای کودکی در بوستان‌های منطقه۲ همزمان با هفته کودک

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۲ گفت: برنامه های فرهنگی و آموزشی به مناسبت هفته ملی کودک با شعار حال خوش کودکی ،رنگ خوش زندگی در منطقه۲ اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای  هفته ملی کودک را فرصتی برای یادآوری جایگاه حقوق کودکان و نوجوانان برشمرد و افزود: برهمین اساس همزمان با هفته کودک، ویژه برنامه های متعددی درچند محور افزایش آگاهی عمومی جامعه در زمینه اهمیت دوران کودکی، افزایش فعالیت بدنی و حفظ سلامت جسم و روان کودکان و  تقویت روحیه ی امید و پویایی آنها و همچنین ایجاد بستر مناسب  برای مشارکت  اجتماعی کودکان به عنوان شهر دوستدار کودک برنامه ریزی و اجرا می شود.
وی افزود:  برپایی گذر کودکی  در بوستان های سپهر، شهرآرا و ۱۵ خرداد همراه با اجرای برنامه های شاد ویژه کودکان ،نشست ودیدار شهردار منطقه با تعدادی از کودکان و نوجوانان فعال دربرنامه های آموزش شهروندی، اهدای لوازم التحریر به کودکان کم برخوردار ، بازدید از مرکز معلولین فرخنده و اهدای هدیه به کودکان و...  بخشی از برنامه های این هفته است.
رجای افزود: جشن ویژه  روز کودک حضور کودکان و خانواده هایشان در بوستان ها و سرای محلات منطقه  برگزار می شود.
وی با بیان اینکه  در هفته ملی کودک اجرای نمایش در فضای باز برای مخاطبان عمومی در نظر گرفته شده است،افزود: سینمای اختصاصی کودک  نیز با اکران آثار  نمایشی  ویژه کودکان ، میزبان خانواده‌ها و فرزندانشان است.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ ، رونمایی از اطلس کودکان و نوجوانان ، برپایی نمایشگاه کتاب  و افتتاح کتابخانه  اختصاصی کودک را از دیگر برنامه های مهم این هفته برشمرد.

انتهای پیام 

۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 27012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =