تشییع پیکر شهید امنیت در منطقه ۱۷

در پی اغتشاشات شامگاه شنبه تعدادی از اغتشاشگران در منطقه ۱۷، مردم انقلابی و شهید پرور منطقه به همراه شهردار انقلابی منطقه خود با تجمع در میدان ابوذر، انزجار خود از این ناآرامی های اخیر را نشان دادند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷،در پی اقدامات ساختارشکنانه مزدوران و اغتشاشگران در منطقه ۱۷ و شهادت یکی از بسیجیان، شب گذشته مردم شهیدپرور و انقلابی این منطقه در میدان ابوذر به پا خاستند و  انزجار خود را نسبت به حادثه دلخراش شنبه شب این منطقه نشان دادند.

در این تجمع انقلابی و خودجوش مردم دیار شهید و شهادت تهران، از هر قشر و گروهی شرکت کرده بودند تا عهد و بیعت خود با انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین را بار دیگر به رخ دشمنان این خاک سرخ که با خون هزاران شهید رنگین و حفظ شده، نشان دهند. در این مراسم علاوه بر سیل گسترده و چندهزار نفری مردم، رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷، جمعی از معاونین و مدیران شهری، سرهنگ تیموری فرمانده سپاه ناحیه حبیب بن مظاهر، علمای منطقه و خانواده های شهدا نیز حضور داشتند.

مردم غیور منطقه ۱۷ با در دست داشتن عکس شهید امنیت اغتشاشات در این منطقه، پلاکاردهایی با شعار نوشته هایی همچون «بسیجی شهیدم راهت ادامه دارد»، «اشاعه فساد و بدحجابی، سیاست کهنه آمریکایی»، «زن-عفت-افتخار، مرد-غیرت- اقتدار» نیز در دست داشتند.

پیکر پاک و مطهر شهید غیرت و امنیت شهید«سلمان امیراحمدی» با شعار حیدر حیدر این مردم باوفا و قدرشناس و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی به میان جمعیت آورده شد و بر روی دستان آنها تا آستان مقدس امامزاده حسن(ع) تشییع شد. در این بین نریمان پناهی و امیر عباسی از ذاکران اهل بیت(ع) به ذکر مداحی پرداختند.

در ادامه مراسم عوامل خدوم نیروی انتظامی شعارهایی مثل «مرگ بر منافق»، «مرگ بر صهیونیست»، «دست خدا بر سر ماست، خامنه ای رهبر ماست» سر دادند که مردم حاضر در این تجمع در پاسخ به این شعارها، شعار «نیروی انتظامی تشکر تشکر» سر دادند.

بعد از ورود پیکر مطهر شهید به آستان مقدس امامزاده حسن(ع) فرزندان و خانواده شهید با قرار گرفتن در کنار پیکر عزیزشان با او وداع کردند. سپس مردم حاضر در این تجمع انقلابی بر پیکر این شهید والامقام اقامه نماز کردند.

گفتنی است شامگاه شنبه مردم شریف و انقلابی این منطقه شاهد ناآرامی ها و اغتشاشاتی در سطح منطقه بودند که با حضور گسترده بسیجیان و نیروهای انتظامی جان بر کف، شعله این حادثه خاموش شد. متاسفانه در جریان این اغتشاشات علاوه بر ایجاد رعب و وحشت و اقدام های وحشیانه، به بسیاری از اموال عمومی شهر نیز خسارت وارد کردند که پاکبانان و عوامل خدمات شهری شهرداری منطقه بلافاصله بعد از خاموش شدن آتش اغتشاشات، نسبت به نظافت شهر و پاک کردن هر گونه آلودگی از سطح منطقه اقدام کردند.

انتهای پیام/

۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 27036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =