اصلاح فرآیندها و روندها منجر به خروجی‌های مطلوب خواهد شد

حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ با همراهی جمعی از معاونین و مدیران ارشد شهری این منطقه از شرکت خدمات و تجارت بم خودرو که در زمینه ارائه خدمات پس از فروش خودروها فعالیت دارد، بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور شهردار این منطقه در جمع مدیران شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با تاکید بر خدمت رسانی به شهروندان در هر لباس و جایگاهی، گفت: می بایست به کار کردن به گونه ای دیگر نگاه کنیم، اگر کار کردن ما برای مردم و خدمت به خلق خدا باشد و کارمان را دوست داشته باشیم؛ بی شک با یاری خداوند متعال موفق خواهیم شد.

کاشانی پور با تاکید بر روحیه خستگی ناپذیر نسل جوان ادامه داد: جوانان امروز را باید بفهمیم و برنامه هایمان را طوری طراحی کنیم که مناسب این قشر باشد. می بایست به افراد نخبه در صنعت خودروسازی توجه بیشتری شود. در حوزه تولید تمرکز کنیم و استراتژی های تحول را پیاده سازیم. قالب های قدیمی را به تحولات جدید و نوین تبدیل کنیم و به جوانان میدان بدهیم.

شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله االعالی) که فرمودند ما در صنایع پیچیده موشک و نانوتکنولوژی جزء ده کشور برتر هستیم اما در خودروسازی درجا زده ایم، افزود: می بایست علت را پیدا کنیم و راه هایی را پیدا کنیم که یک خودروی داخلی فراتر از انتظارات باشد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: یکی از بزرگترین حجاب ها این است که برای خودمان مرزهایی را ایجاد می کنیم. هدف گذاری را باید تغییر دهیم و از نظر ذهنی خودمان را نبندیم که در این صورت تحجر علمی است. یک سری در حوزه شهرسازی و فضای سبز ایده داریم. به جوان تحصیلکرده کشاورزی بوستان بدهیم و از او بخواهیم تا آن را آباد کند.

انتهای پیام 

۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 27060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =