نظافت در شهر تهران زیر ذره‌بین کمیسیون خدمات شهری شورا/ ساخت مخازن جدید زباله و تزریق به شهر در هفته‌های آینده

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به نارضایتی‌های موجود در خصوص نظافت شهر، این موضوع در جلسه‌ای در کمیسیون خدمات شهری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی در حاشیه نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه امروز به دلیل برخی نارضایتی‌ها که در نظافت شهر وجود دارد، جلسه بررسی نظافت شهر در کمیسیون خدمات شهری برگزار می شود، اظهار کرد: نقطه نظرات سازمان پسماند و برخی شهرداران مناطق در این جلسه نسبت به اصلاح روند قبلی اتخاذ می شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا با اشاره به مشکلات موجود در نظافت شهر یادآور شد: لزوم به روزرسانی فهرست بها، هزینه رفت و روب، شتسشوی انهار و مخازن، آنالیز مبالغ ماشین آلات و دستمزد رانندگان از جمله مواردی است که در این جلسه بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: فهرست بها هنوز به روز نشده و ماشین آلات نیز قدیمی شده است. ساعت کاری و استفاده از ماشین آلات باید واقعی شود. پیمانکاران تهران در حال حاضر چندین برابر دیگر شهرها دریافت می کنند اما به روز نشدن فهرست بها و قدیمی بودن ماشین آلات باعث می شود پیمانکاران اقدامات خود را در سطح شهر انجام ندهند.

پیرهادی از خرید ۱۵ هزار سطل زباله مکانیزه در تهران خبر داد و افزود: در ایام اخیر نیز برخی مخازن آسیب دید اما این مخازن در سطح شهر وجود دارد و تنها در برخی مناطق که مخازن آسیب دیدند، جمع آوری صورت گرفت.

وی اضافه کرد: شهرداری در حال خریداری و جایگزینی مخازن در هفته های آینده است. تعدادی مخزن سفارش داده شده و در حال ساخت است که جایگزین مخازن آسیب دیده خواهند شد.

انتهای پیام/

۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 27091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =