موضوعات مربوط به خدمات شهری  بیشترین درخواست شهروندان منطقه ۱۷ را تشکیل می‌دهد

جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار منطقه ۱۷ از طریق سامانه ۱۳۷ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، جلسه ارتباط مستقیم مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری منطقه با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، پارسافر معاون شهرسازی و معماری، کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست، ترک معاون فنی و عمران، متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی و بیگدلی رئیس اداره بازرسی منطقه ۱۷ در مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (سامانه ۱۳۷) برگزار شد.

در این جلسه که ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و معاونین منطقه از طریق سامانه ۱۳۷ بود، ۷۵ نفر از شهروندان تماس تلفنی گرفتند و درخواست ها و مطالبات شهروندی خود را با مدیریت شهری درمیان گذاشتند.

در بین این تماس ها، ۲۲ درخواست درخصوص شهرسازی، ۲۳ درخواست درخصوص مسائل فنی و عمرانی، ۲۴ درخواست درخصوص خدمات شهری و ۴ درخواست درباره مسائل فرهنگی و اجتماعی بود. تماس تلفنی دو نفر از شهروندانی که با مدیریت شهری منطقه ارتباط مستقیم گرفته بودند، به حوزه روابط عمومی مرتبط می شد که با دستور شهردار منطقه جهت بررسی، به این بخش ارجاع داده شد.

پس از پایان تماس ها و شنیدن درخواست ها ومطالبات شهروندان، شهردار منطقه با توجه به نوع مطالبات به معاونت های  ذیربط دستوراتی جهت بررسی و برطرف شدن آنها داد.

انتهای پیام/  

۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 27092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =