پیگیری خالصانه معضلات اجتماعی توسط شهردار تهران/ زاکانی در بسیاری از موضوعات کمک‌حال دستگاه‌های دیگر است

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: هفته گذشته در شورای ترافیک، شهردار تهران علاوه بر پیگیری موضوعات شهرداری، موضوعات دیگری از جمله معضلات اجتماعی، کودکان کار و … را هم خالصانه دنبال می‌کرد و شهردار تهران در بسیاری از موضوعات کمک حال دستگاه‌های دیگر است.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه «آیین بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، تحویل دو هزارمین تاکسی جایگزین در طرح نوسازی ناوگان فرسوده سال ۱۴۰۱ و ۶۲ دستگاه مینی‌بوس»، بیان کرد: در طول این سه دهه گذشته، اقدامات صورت گرفته در حوزه شهری به ویژه در شهر تهران، کم نبوده است. وزارت کشور در طول این سه سال که بنده سمت‌دار هستم، با دو چالش در حوزه حمل و نقل روبه‌رو بود که در آن موفق نبودیم. اولین چالش، سهمیه بندی بنزین بود. پس از سهمیه بندی بنزین، شهروندان به سمت استفاده از حمل و نقل عمومی آمدند و در این مدت هرچه تلاش شد که یک دستگاه اتوبوس اضافه کنیم، نشد.
وی دومین چالش را اضافه شدن شیوع کرونا به چالش نخست، دانست و افزود: باز هم در این دوران اتفاقی نیفتاد. اما زمانی‌که سردار وحیدی وارد وزارت کشور شد، عنوان کرد که با توان داخلی شروع به کار کنیم. طی این دوران همه دست به دست هم دادند تا روزنه امیدی در حوزه حمل و نقل باز شد. 
جمالی نژاد با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه مدیریت شهری پس از انقلاب اسلامی، اتفاقات میمونی افتاده است، افزود: ورود سرمایه گذاران به موضوعات حمل و نقل، موضوع کمی نیست.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پایان سخنان خود گفت: هفته گذشته در شورای ترافیک، شهردار تهران علاوه بر پیگیری موضوعات شهرداری، موضوعات دیگری از جمله معضلات اجتماعی، کودکان کار و … را هم خالصانه دنبال می‌کرد. اقدامات شهردار تهران نشان از این دارد که در عمل هم آن‌ها را انجام می‌دهد. شهردار تهران در بسیاری از موضوعات کمک حال دستگاه‌های دیگر است.
انتهای پیام/
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 27221

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =