توزیع ۶ هزار سربند «یا مهدی» و پرچم جمهوری اسلامی ایران در جشن بزرگ پیامبر مهربانی

شهردار منطقه ۱۱ از توزیع ۶۰۰۰ سربند یا مهدی(عجل الله) و پرچم جمهوری اسلامی ایران به همراه گل رز و محصولات فرهنگی دیگر در مراسم جشن بزرگ ولادت پیامبر(صل الله علیه و آل) خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از توزیع محصولات فرهنگی در مراسم جشن ولادت پیامبر(صل الله علیه و آل) خبر داد و گفت: روز گذشته در مراسم جشن ولادت پیامبر (صل الله علیه و آل) محصولات فرهنگی از قبیل پرچم جمهوری اسلامی ایران و سربند یا مهدی(عجل الله) به عاشقان این حضرت اهدا شد. به علاوه ۲۰۰۰ عدد گل رز نیز به شهروندان حاضر در موکب ها تقدیم شد.

موسوی ادامه داد: در این مراسم غرفه های دیگری برای کودکان و نوجوانان از جمله غرفه های حجاب و عفاف، غرفه های ورزشی به جهت برگزاری مسابقه مار و پله برای کودکان، اجرای برج هیجان و شطرنج و مسابقه نقاشی کودکان نیز برپا شد.

موسوی افزود: به جهت پذیرایی از عاشقان حضرت در این مراسم موکب های پذیرایی و ایستگاه صلواتی نیز بر پا شد که در آن ۳۰۰۰ لیوان شربت آبلیمو و ۳۰۰۰ عدد آبمیوه به همراه ۳۰کیلو شکلات میان شهروندان توزیع شد.

شهردار منطقه ۱۱ در پایان از اجرای مسابقه های فرهنگی در موکب های این منطقه در مراسم جشن ولادت حضرت محمد(صل الله علیه و آل) خبر داد و گفت: اجرای سرود و بازی های فکری از دیگر برنامه های انجام شده در این مراسم بوده است.

انتهای پیام 

۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 27230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =