برگزاری مسابقات گلبال و پارالمپیاد شهر تهران به میزبانی منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری مسابقات گلبال و پارالمپیاد شهر تهران به میزبانی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی ضمن گرامی‌داشت روز جهانی نابینایان و عصای سفید که برابر با شنبه، ۲۳ مهرماه است، اعلام کرد: شهرداری منطقه ۱۲ در نظر دارد میزبانی مسابقات گلبال و پاراالمپیاد شهر تهران را با همکاری فدارسیون ورزشی نابینایان و کم‌بینایان کشور برگزار کند.

روز چهارشنبه، ۲۰ مهرماه، جلسه‌ای با حضور سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ و برخی مدیران این معاونت، محمدرضا مظلوم، رئیس فدارسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشور و هیأت همراه در ساختمان شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد.

در این دیدار ساداتی از ورزش نابینایان به عنوان حوزه‌ای خاص که نیازمند توجه بیش از پیش است، یاد کرد و گفت: شهرداری منطقه ۱۲ به منظور تحقق شعار «ورزش برای همه» در قلب طهران با استفاده از ظرفیت‌های موجود، آمادگی هرگونه همکاری برای خدمت به این قشر از شهروندان را دارد.

مظلوم نیز ضمن ابراز خشنودی از این حسن نیت، از مساعدت و همکاری منطقه ۱۲ در سال‌های گذشته در مورد نگهداشت مجموعه ورزشی نابینایان هرندی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی برای نابینایان تشکر کرد و گفت: امید است این همکاری‌ها هر روز گسترش یابد و شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

در پایان مقرر شد مسابقات گلبال و پاراالمپیاد شهر تهران با همکاری شهرداری منطقه ۱۲ و فدراسیون ورزشی‌های نابینایان و کم‌بینایان کشور طی روزهای آتی برگزار شود.

انتهای پیام/

۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 27244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =