پاسخگویی به بیش از ۹۰ درصد از مطالبات ثبت شده در سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۷

طی هفته گذشته بیش از ۹۰ درصد از مطالبات شهروندان در حوزه خدمات شهری که در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده بود، پاسخ داده شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، طبق استعلام سامانه ۱۳۷ منطقه، طی هفته گذشته تعداد ۴۶۸ پیام در حوزه خدمات شهری و محیط زیست از طریق شهروندان محترم منطقه در این سامانه ثبت شده است.
از این تعداد مطالبات شهروندان، شهرداری منطقه به بیش از ۹۰ درصد از آنها رسیدگی و پاسخ داده است و طبق استعلام کارکنان سامانه ۱۳۷ از شهروندان مطالبه گر، موجبات رضایت مندی آنها را در پی داشته و رسیدگی به مابقی پیام ها نیز در دست اقدام است.
گفتنی است شهروندان منطقه می توانند هر گونه مشکل یا مسئله ای در حوزه شهری را به سامانه ۱۳۷ منطقه اعلام کنند تا عوامل خدمت رسان شهرداری نسبت به برطرف کردن آنها در اسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر: 27273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =