آمادگی منطقه ۲ برای مدیریت آب‌های سطحی و پیشگیری از بحران

شهردار منطقه۲ در نشست فصلی ستاد مدیریت بحران که با هدف ایجاد برنامه‌ریزی هدفمند و هم‌افزایی سازمان‌های عضو ستاد مدیریت بحران برگزار شد برآمادگی لازم برای مدیریت های بارش در آستانه فصل بارندگی تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی در تشریح مباحث مطرح در نشست فصلی ستاد مدیریت بحران گفت: باتوجه به اهمیت پیشگیری و مقابله با بحران، ضروری است که با افزایش مشارکت و هم افزایی سازمان‌های اجرایی شرایط مناسبی برای ارائه خدمات در زمان وقوع بحران فراهم شود.
وی برگزاری نشست‌های فصلی را فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت‌ها و همچنین هدفمندتر کردن برنامه‌ها دانست و بیان کرد: ایجاد و تقویت زیرساختهای اطلاعاتی ، ارتباطی و عملیاتی بین سازمان ها از جمله الزامات مدیریت بحران است.
صالحی با تاکید بر اینکه تدوین برنامه هدفمند و جامع و مشخص شدن وظایف هریک از سازمان ها باید در نشست های فصلی  مورد توجه قرار بگیرد،گفت: با برنامه ریزی هدفمند ،رفع نواقص و ضعف ها و ایجاد هم افزایی بین سازمان ها می توان به نقطه مطلوب و موردنظر رسید.
شهردار منطقه ۲ در پایان با تاکید بر ضرورت همراهی شهروندان در مدیریت بحران های احتمالی ناشی از بارندگی گفت: مدیریت شهری به عنوان یکی از دستگاه های خدمات رسان تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است، اما همزمان با این اقدامات باید اطلاع رسانی و آموزش نیز صورت بگیرد.

انتهای پیام 

۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 27381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =