ضرورت تربیت دانش آموزان در تراز ۴ هزار و ۲۰۰ شهید منطقه ۱۷

رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۷ گفت: باید دانش آموزانی تربیت کنیم که در تراز ۴۲۰۰ شهید منطقه باشند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، آئین افتتاحیه مدرسه خیرساز شهید دکتر محمدحسین اسدی لاری با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، عظیم گل محمدی رئیس آموزش و پرورش منطقه، کاظم خدمتی شهردار ناحیه ۳ و جمعی از مدیران آموزش و پرورش و علما منطقه برگزار شد .

عظیم گل محمدی رئیس آموزش و پرورش منطقه در این مراسم گفت: شما دانش‌آموزان باید در طول سال تحصیلی زندگینامه شهید اسدی لاری را مطالعه کنید؛ زیرا این شهید، جز یکی از نوابغ و عضو کانون نابغه‌های جهانی بوده است. مسئولیت در برابر دانش‌آموزان مسئولیت در برابرخداست.
گل محمدی مطرح کرد: همه اقدامات آموزش و پرورش در منطقه به منظور تربیت شهروند خداجو، دانا و توانا است. شما دانش آموزان میتوانید با سعی و تلاش مانند حاج ابراهیم همت، شهید بهشتی و شهید مطهری شوید. دانش‌آموزان برای ما خط قرمز هستند و به ما سپرده شده‌اند بنابراین موظف هستیم که برای آنان برنامه داشته باشیم .
وی ضمن اشاره به نوع تربیت دانش‌آموزان تصریح کرد: باید دانش‌آموزی تربیت کنیم که ادب و حق الناس را بداند؛ هم چنین باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در تراز ۴۲۰۰ شهید منطقه باشند.
در ادامه حجت الاسلام مقدم پدر شهیدان مقدم و یکی از علمای منطقه، بر خواندن نماز، قرآن و احترام به والدین و معلمین تاکید کرد .
در پایان از برخی از خانواده‌های شهدا و دانش‌آموزان نخبه مدرسه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 27385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =