قدردانی از کارکنان نابینا و ناشنوای منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ طی مراسمی به مناسبت هفته نابینایان و ناشنوایان از کارکنان نابینا و ناشنوای شهرداری این منطقه قدردانی کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، روز گذشته دوشنبه، ۲۵ مهرماه، نشست صمیمانه امیر یزدی، شهردار منطقه با کارکنان نابینا و ناشنوای سطح منطقه در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.

یزدی در این دیدار ضمن گرامی‌داشت هفته نابینایان و ناشنوایان و روز جهانی عصای سفید، گفت: جای خوشبختی است که شاهد آنیم که شما عزیزان در کنار دیگر همکارانتان به کار و فعالیت مشغول‌ هستید و عرصه‌های مختلف توانایی‌های خود را به منصه ظهور می‌رسانید.

وی تأکید کرد: امید است در پرتو توجه و امکانات کافی، بیش از پیش بتوانید قابلیت‌های خویش را شکوفا سازید و به جایگاهی که شایسته آن هستید، دست یابید.

گفتنی است ویژه‌برنامه‌های متعددی به همین مناسبت در منطقه ۱۲ تا پایان هفته در حال اجراست. سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از اجرای این برنامه‌ها تا پایان هفته جاری خبر داد و ضمن بیان این نکته که توانمندسازی و آموزش افراد دارای معلولیت بنیایی به منظور توسعه فرهنگ خودمراقبتی، مشارکت و مطالبه‌گری از اهداف اصلی این منطقه در حوزه افراد نابیناست، گفت: برنامه‌های این مناسبت به صورت حضوری و در قالب برگزاری کارگاه آموزشی، مراسم و مسابقات برگزار می‌شود.

ساداتی در تشریح برنامه‌های اجراشده به مناسبت روز جهانی عصای سفید در سطح منطقه ۱۲ افزود: ارائه خدمات مشاوره روانشناختی تلفنی و حضوری رایگان ویژه افراد دارای معلولیت بینایی و مراقبت‌کننده از آنها، برگزاری بیش از ۱۵ کارگاه‌های آموزشی تخصصی در مورد علل نابینایی، نحوه تعامل و ارتباط با نابینایان، پیشگیری از نابینایی در سطح هر یک از محلات و شناسایی و معرفی افراد شاخص نخبه نابینا و کم‌بینا، تور گردشگری موزه ملی ایران، بارگزاری بیش از بیست نوع محتوای آموزشی در فضای مجازی و چاپ بنرهای اطلاع‌رسانی، برگزاری جشن در مرکز هوشمند نابینایان و کم‌بینایان سرای محله بهارستان و ویژه دانش‌آموزان نابینا با مشارکت مدرسه خزائلی از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/

۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 27392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =