اجرای طرح «مدیر جانشین شب» در شرکت شهر سالم

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر سالم از معرفی «مدیر جانشین شب» در این شرکت با هدف نظارت بر خدمات درمانگاه‌های شبانه‌روزی شهرداری تهران و رفع مشکلات غیرمترقبه حوزه درمان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، علی قاسمی‌جهان با اشاره به برگزاری جلسه شورای معاونین شرکت که به ریاست امیر نورمحمدی برگزار شد، گفت: در این جلسه طرح مدیر جانشین شب که از شانزدهم مهرماه آغاز شده است، مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد به صورت منظم در همه روزهای هفته انجام شود.

وی در توضیح این طرح گفت: به دستور مدیرعامل شرکت شهر سالم، مدیر جانشین شب از ساعت 20 تا 7 صبح فردای آن روز در ستاد مرکزی شرکت شهر سالم و همچنین درمانگاه‌های شبانه‌روزی یک، سه، پنج و هشت شهرداری و همچنین مراکز فعال تا نیمه‌شب حاضر شده و ضمن نظارت بر روند خدمات به شهروندان، کارکنان و بازنشستگان شهرداری، موظف به رفع مشکلات احتمالی است.

به گفته قاسمی‌جهان، بررسی عملکرد پزشک خانواده و نظام ارجاع شرکت شهر سالم و توسعه فضاهای فیزیکی و تجهیزاتی درمانگاه‌های شهرداری و تکریم ارباب رجوع در آنها از دیگر موارد دستور کار شورای معاونین شرکت بود.

انتهای پیام

۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
کد خبر: 27401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =