بهره‌برداری از مرکز ارتباط صنعت و دانشگاه؛ به زودی/ خدمت به مردم فرصت کسب رضایت الهی را فراهم می‌آورد

صبح امروز و با حضور علیرضا جاوید معاون امور مناطق شهرداری تهران، توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، ائمه جماعات، معاونین و مدیران منطقه ۲۱ و صاحبان صنایع و کارآفرینان دیار پیشرفت و نوآوری، آئین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۲۱ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، حسین کاشانی پور شهردار سابق منطقه ۲۱ در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی اجمالی درخصوص اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریتی اش، گفت: مرکز ارتباط صنعت و دانشگاه به عنوان یکی از مهم ترین توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با استقبال بی نظیر صنایع در منطقه ۲۱ تهران به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: جامعه آرمانی ایران اسلامی، پس از ظهور منجی عالم بشریت مسجل خواهد شد. مدل و الگوی مدیریت شهری اسلامی را به سهولت می توان از فرازی از دعای عهد برگرفت. «شهر آباد و پیشرو؛ شهروندان مکرم و برخوردار» را به عنوان شعار اصلی این مدل از مدیریت شهری می توان سرلوحه قرار داد.

محمدرضا پوریافر شهردار جدید منطقه ۲۱ نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در ساختار اداری مرسوم است، افزود: فرصت خدمت خالصانه به مردم و شهروندان فهیم منطقه ۲۱، هم اکنون موقعیتی را فراهم آورده تا در سایه آن بتوان رضایت الهی را نیز فراهم آورد. امیدواریم با یاری و همراهی تمامی مدیران و کارشناسان منطقه ۲۱، خدمت رسانی شایسته ای را برای شهروندان این بخش از پایتخت داشته باشیم.

انتهای پیام/

۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: 27403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =