اجرای طرح ویژه نگهداشت بزرگراه‌های پایتخت در روزهای پنجشنبه و جمعه

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای حل چالش‌های موجود و حفظ و نگهداری بهینه شهر از طرح جدید این سازمان در خصوص بهبود وضعیت و نگهداشت بزرگراه‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند، در نشست مدیریت شهری مناطق ۲۲گانه که با تاکید محمدمهدی عزیزی، مدیر عامل سازمان در راستای حل چالش های موجود در حوزه نگهداشت شهر و با حضور مدیر عامل و معاونین سازمان  و مدیران  خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه برگزار شد، ضمن بررسی امور جاری در زمینه  نیازها و کاستی های موجود در خصوص حفظ و نگهداری بهینه شهر، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

عزیزی در این جلسه با تاکید بر انجام عملیات ویژه توسط مدیران خدمات شهری مناطق در خصوص بررسی نیازها و کاستی های موجود در حوزه رنگ آمیزی، شستشو و به روزرسانی مخازن، تجهیزات رفت و روب شهر و... در زمینه اجرای موارد ارسالی از سوی این سازمان پیشنهادهایی را ارائه داد و طرح جدید این سازمان در خصوص بهبود وضعیت و نگهداشت بزرگراه ها در روزهای پنجشنبه و جمعه را تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر اینکه تمامی نیروهای خدمات شهری به طور شبانه روزی اقدامات مربوط به رفت و روب شهر را انجام می دهند، گفت: از شهروندان می خواهیم تا هرگونه نقص و ایراد در حوزه نظافت شهر را از طریق سامانه های ارتباطی شهرداری تهران اعلام کنند تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن ها اقدام کنیم.

در ادامه این نشست شادی مالکی، معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: طرح ویژه بهبود وضعیت و نگهداشت بزرگراه ها در روزهای پنجشنبه و جمعه به مناطق ابلاغ شده است که به همت عوامل خدمات شهری و با استفاده از امکانات و با به کارگیری ماشین آلات مکانیزه رفت و روب در مناطق مختلف در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر انجام وظایف اصلی خدمات شهری در مناطق از قبیل رفت و روب به موقع معابر، لایروبی انهار، شست و شوی جداول، معابر و تابلوها و المان های شهری، نوسازی، تعمیر و شست و شوی به موقع مخازن و زیر مخزنی ها گفت: کارشناسان و ناظران این سازمان نیز به صورت میدانی در مناطق حضور داشته و طبق برنامه بازدید های متوالی از مناطق انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 27407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =