بهسازی بوستان‌های منطقه۲ همزمان با اجرای طرح خدمت

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: با اجرای طرح خدمت و بسیج نیروهای انسانی و تجهیزات خودرویی بهسازی بوستان ها و نگهداشت معابر شهری در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، عبدالرضا نجاریان  گفت: در راستای بهبود نگهداشت و خدمات رسانی بهتر به شهروندان همزمان با اجرای  طرح خدمت شهرداری تهران، ۱۷هزارو۶۰۰ مترمربع از فضای سبز بوستان ها بازپیرایی می شود.
وی  به نصب و تجهیز ۱۴۵ عدد مبلمان شهری در بوستان ها اشاره کرد و  افزود: با اجرای این طرح علاوه بر بازپیرایی فضاهای سبز بوستان ها، ۴ مجموعه وسایل بازی کودکان و ۲۵۰۰متر مربع کفپوش نیز ترمیم و مرمت شد.
نجاریان  افزود: پاکسازی ۸۱۰ مترمربع  زوائد فیزیکی و تبلیغات غیرمجاز ، اجرای ۹هزار و ۳۵۰ متر مربع پوشاننده، شستشو و رفت و روب ۲۶۰۰ مترمربع از  المان‌های شهری و ۳۸ هزار متر مربع از معابر شهری و جداول، و بازپیرایی ۵۵۰ مترمربع نقاشی دیواری از دیگر اقدامات اجرایی است
معاون خدمات شهری و محیط زیست  منطقه  در ادامه به ۱۸۰۰ متر طول لوله گذاری آبیاری فضای سبز اشاره کرد و گفت: مبارزه با جانوران موذی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در طرح خدمت است که درهمین راستا در ۴۳۲ مورد از منافذ شناسایی شده طعمه گذاری شد .

انتهای پیام

۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 27415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =